וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה-iPhone הגיע לאירופה

הדר תדמור

11.11.2007 / 8:50

עשרת אלפים אייפונים נמכרו בגרמניה ביום שישי, במחיר של 587 דולר; בבריטניה עולה המכשיר 566 דולרים

מכשיר ה-iPhone הפופולרי הגיע למדפים בבריטניה ובגרמניה ביום שישי, ומאות לקוחות יצרו תורים מול חנויות אשר מכרו את המכשיר המדובר.

אפל, המקווה לשחזר את ההצלחה שזכה לה ה-iPhone בארה"ב, מתכננת למכור 10 מיליון מכשירים ב-2008, בזכות השקת המכשיר באירופה, והשקתו המתוכננת באסיה בשנה הבאה.

בגרמניה, נמכר iPhone בלמעלה מ-700 חנויות של רשת T-Mobile. דויטשה טלקום, הבעלים של T-Mobile, הודיעה כי ביום שישי בלבד מכרה עשרת אלפים מכשירים בחנויותיה או באתר האינטרנט של החברה. רשת O2, אשר מוכרת את מכשיר ה-iPhone בבריטניה, הודיעה כי לא תמסור פרטים על מספר המכשירים שנמכרו בבריטניה ביום שישי.

מחיר ה-iPhone בגרמניה עומד על 587 דולר, כשחוזה ההתקשרות עם רשת T-Mobile מתחיל מתוספת של 72 דולר ועמלת התקנה בת 37 דולר. לקוחות בבריטניה שילמו 566 דולר עבור מכשיר ה-iPhone בעל זיכרון של 8 ג'יגה בייט. בארה"ב, הורידה אפל את מחיר המכשיר מ-599 דולר ל-399 דולר. המחיר הגבוה של המכשיר באירופה נובע מהוספת מס ערך מוסף.

מכירת ה-iPhone האירופי הראשון התבצעה בחנות T-Mobile בקלן שבגרמניה. המכשיר יתחיל להימכר בצרפת ב-29 בנובמבר.

ה-iPhone, טלפון סלולרי הכולל נגן מדיה וחיבור לאינטרנט, התקבל בתשואות בארה"ב, עם מכירות של למעלה מ-1.4 מיליון יחידות מאז השקתו ב-29 ביוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully