וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סולגוד מפסיקה לשווק את i-mate

דידי חנוך

11.11.2007 / 22:30

חברת i-mate, לא התאוששה מאז ש-HTC, היצרנית והמפתחת של מוצריה, החליטה לשווק בכוחות עצמה

אתר TheMarker מדווח היום שחברת סולגוד מפסיקה לשווק בארץ את מוצרי חברת i-mate. זה אינו מהלך מפתיע, מאחר ש-i-mate התגלתה ככלי ריק מאז הפרידה מחברת HTC בסתיו 2006.

HTC היתה המפתחת והיצרנית של כל המכשירים ששווקו בארץ ובעולם תחת מותג i-mate מאז הקמת i-mate ב-2003 ועד הפרידה בין שתי החברות בשנה שעברה, כאשר HTC החליטה לעבור לאסטרטגיה של שיווק מכשיריה בעיקר תחת המותג שלה.

בחודשים שלאחר הפרידה, הכריזו שתי החברות שהן היו המוח מאחורי הסמאטפונים המצליחים ששווקו תחת שני המותגים, וכל אחת מהן ניבאה כישלון לשניה לאחר הפרידה. ב-i-mate טענו ש-HTC הטייוואנית ייצרה את המכשירים לפי הגדרות מדוקדקות שלהם, והחברה אף הציגה בתערוכת 3GSM בתחילת השנה סדרה מבטיחה של מכשירים בעלי יכולות מרשימות אותם הבטיחה לשווק במשך השנה.

בחודשים שחלפו, לא יצאו רוב המכשירים שהובטחו, ורובם בוטלו רשמית. בינתיים, הפכה HTC לשחקנית הדומיננטית ביותר בשוק הסמארטפונים העולמי.

מי שוודאי רואה את ההחלטה של סולגוד להפסיק לשווק את מכשירי i-mate בסיפוק רב הוא עמרי כהן, מייסד ניופאן טלקום שמייבאת לארץ את מכשירי HTC. כהן הוא בנו של מנכ"ל פרטנר לשעבר עמיקם כהן, וכאשר בחרה פרטנר לשווק בארץ את HTC TyTn ולא את המוצר המקביל של i-mate הוטחו בשני בני משפחת כהן האשמות אודות נפוטיזם. בדיעבד נראה שפרטנר הימרה בשנה שעברה על הסוס המנצח, וגם סלקום בחרה להציג בארוע האחרון שלה לעיתונאים את HTC Advantage כמכשיר המתקדם ביותר שהיא מתעתדת לשווק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully