וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: אוזנייה סולארית

13.11.2007 / 2:14

תעזבו את הידידותיות לסביבה. אוזניית בלוטות' הסולארית תעבוד לכם כל היום, בתנאי שיש אור שמש בסביבה

אוזניות בלוטות', יש להודות, הן סוג של מטרד. הן גורמות לאנשים להיראות כמו רובוטים, ובעיקר מבלבלות: האם האדם שמולך מדבר איתך או עם אנשים סמויים באוזן שלו?

מצד שני, אנחנו נאלצים להודות שהן שימושיות מאד. והחסרון הבולט ביותר שלהן עד כה היה שזמן הסוללה שלהן נטה להיות קצר יותר מזה של רוב הטלפונים הסלולריים.

הבעיה הזאת נפתרת בעזרת Iqua BHS-603 SUN, אוזניה שאורנג' (הבריטית, לא המקומית) תתחיל למכור בקרוב. הם טוענים שזאת אוזניית הבלוטות' הסולארית הראשונה בעולם, ואנחנו מאמינים להם פשוט מכיוון שמעולם לא נתקלנו במוצר דומה ומכיוון שחיפוש ברשת העלה הרבה ידיעות על כך שאכן מדובר באוזנייה הראשונה מסוגה.

זמן הסוללה של האוזנייה מעולה גם בחשיכה. אם תטענו אותה במלואה, מבטיחים באורנג' שהיא תעבוד 9 שעות באפלה (זמן שיחה. זמן הפעולה שלה ללא שיחות הוא 200 שעות). אבל באור חלקי היא תעבוד 21 שעות ברצף, ובאור שמש מלא? היא פשוט תמשיך לעבוד. בקיץ הישראלי, מדובר באוזניה שתעבוד במשך חודשים בלי הפסקה. וזה, אנחנו נאלצים להודות, מרשים לאללה.

זה אומר, כמובן, שהיא תעבוד הרבה אחרי שהטלפון או הלפטופ שלכם יגסוס ממחסור בחשמל. אבל זה צעד ראשון מבורך. האוזניה עדיין לא נמכרת בחנות המקוונת של אורנג', אבל מובטחת בקרוב, ותעלה 49 ליש"ט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully