וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלייסטיישן 3 תתמוך ב-DivX

בחברת סוני הודיעו כי קונסולת הפלייסטיישן 3 שלהם עומדת לקבל תמיכה בקידוד הפופולרי DivX

חברת סוני הודיעה היום על כך שקונסולת הפלייסטיישן 3 שלה זוכה לידיד חדש – קידוד ה-DivX. ה-PS3 יזכה להצטרף למועדון בו כלולים כמעט כל מכשירי אלקטרוניקה בידורית מהשנים האחרונות, אשר תומכים בקידוד וקיבלו תו תקן מהחברה שפיתחה אותו.

מה זה אומר? מספר דברים. ראשית, וכפי שכנראה כבר ניחשתם, בקרוב תוכלו לנגן סרטי DivX על קונסולת הפלייסטיישן 3 בלי להשתמש בתוכנות שמזרימות את התוכן תוך המרתו. בסוני עדיין לא אומרים מתי בדיוק זה יקרה, אבל אם בחברה רוצים למכור יותר יחידות בתקופת החגים שמתקרבת, כדאי שעדכון הקושחה הנדרש ייצא בקרוב, ושלא יאכזב.

שנית, מעכשיו יוכלו חברות שמפתחות משחקים לפלייסטיישן 3 השתמש במפענח הפנימי של הקונסולה ולהציג לקהל סרטי DivX בתוך המשחקים שלהם. אני לא יודע כמה גדול הפוטנציאל של זה, בהתחשב בעובדה שכבר עכשיו ניתן להציג תוכן וידאו איכותי בתוך משחקי הקונסולה גם בלי שימוש במקודד הפנימי. עם זאת, עוד זכור לי סרטון הפתיחה של Warcraft 3 שקודד בעזרת DivX והשאיר רושם מרהיב בלי שהקובץ יהיה כבד במיוחד או גדול במיוחד.

אם בסוני ישכילו להטמיע את התמיכה בקידוד בלי לעשות לצרכנים בעיות, זה יכולה להיות עוד שלב בדרך להפיכתה של הפלייסטיישן 3 לקונסולת חובה בכל בית גיימרי. נכון, המחיר שלה עדיין גבוה, אבל הוא ירד באופן די משמעותי, ולא מן הנמנע שירד שוב ב-2008.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully