וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

DNA חברותי

מעיין כהן

13.11.2007 / 13:20

eSnips משיקה את Social DNA - אתר המאפשר לגולשים להכיר אנשים הדומים להם מבחינת העדפות וטע

חברת eSnips, המפעילה אתר אינטרנט המאפשר למשתמשים בו לשתף ביניהם תכנים על בסיס תחומי עניין משותפים, משיקה בישראל את Social DNA - אתר חדש לשיתוף תוכן שנועד בין היתר לאפשר לגולשים להכיר אנשים הדומים להם בתכונות האופי שלהם, טעמיהם והעדפותיהם האישיות.

לדברי יעל אליש, מייסדת ומנכ"ל eSnips, "אנשים רוצים להכיר אנשים הדומים להם. רשתות חברתיות עושות את זה דרך חברים משותפים או תגיות. eSnips עושה זאת באמצעות איתור ומיפוי אנשים בעלי רצונות וטעמים משותפים, והדנא החברתי לוקח את הרעיון שלב נוסף קדימה. בעולם של דנא חברתי, לכל אדם יש סט שלם של העדפות אישיות וייחודיות, שמאפשרות לו לאתר בקלות אנשים עם רמת התאמה גבוהה הרבה יותר מאשר בכל דרך אחרת".

בין היתר, eSnips מתאימה בין אנשים באמצעות "גנים דיגיטליים" - סדרת שאלונים ומבחנים קצרים בנושאים שונים, או רשימות מועדפים אותן יוצרים המשתמשים.

אליש אמרה היום ל-TheMarker: "אנחנו לא רשת חברתית, אנחנו פלטפורמה שהדגש בה הוא על שיתוף תכנים, ולא על הדרך בה אתה פוגש חברים. אנחנו דומים יותר לפליקר, אבל בצורה רחבה יותר, על כל צורות התוכן השונות - תמונות, וידאו, מוזיקה, בלוג. היום בדרך כלל אי אפשר לעשות את הכל במקום אחד, ואז אנשים צריכים כמה חשבונות בכמה מקומות. עכשיו הם יוכלו לרכז הכל במקום אחד".

על-פי נתוני החברה, eSnips הוא אתר אינטרנט בו מבקרים מדי חודש כ-13 מיליון גולשים מכל העולם, ביניהם 200 אלף ישראלים. עוד נמסר, כי מספר הגולשים הישראלים באתר הוכפל כמעט פי ארבעה מאז תחילת השנה. המשתמשים באתר חולקים ומקדמים את הנושאים החשובים להם, מוכרים את יצירותיהם ומתכנסים בקהילות נישה סביב תחומי עניין משותפים.

מאחורי eSnips עומדים אליש ונחום שרפמן, מייסד Shopping.com ו-Commtouch. בחברה מושקעות קרנות הון הסיכון גריילוק וג'מיני ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully