וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

X360 מתעדכנת

עדכון הסתיו של קונסולת ה-Xbox 360 יאפשר להוריד משחקים של האקס-בוקס המקורית ישירות אל הקונסולה

המגזין CVG מדווח היום על האופי של עדכון הקושחה החצי-שנתי של קונסולת האקס-בוקס 360. לאחר שהעדכון הקודם הוסיף את התמיכה במסנג'ר, אפשרות צפיה בסרטים לפני שהורדו, מצב של צריכת חשמל נמוכה ושלל תוספות אחרות, הציפיות מהעדכון החדש היו גבוהות למדי. במיקרוסופט לא אוהבים לאכזב, ומהפרטים שעולים בידיעה נראה כי הפעם הם גם יצליחו.

ראשית, יכלול העדכון שירות הורדות החדש. הפעם אפשר יהיה להוריד לא רק דמואים, משחקים קטנים של XLBA או סרטונים, אלא גם משחקים של קונסולת האקס-בוקס המקורי. מחירם יהיה כ-15 דולרים לכותר, וההיצע הראשוני יכלול להיטים גדולים כמו Halo, פייבל, פרנהייט, Crimson Skies ו-Burnout 3. כל זה, כאמור, כשהעדכון ייצא ב-4 בדצמבר, אך למיקרוסופט יש כל כוונה להציע להורדה את כל כותרי האקס-בוקס.

בנוסף, מתכוננים במיקרוסופט להציע בחלק מהאזורים בהם מופצת הקונסולה להציע גם שירות השכרת סרטים. השירות יאפשר לכם להוריד אל הכונן הקשיח של הקונסולה סרטים מלאים ברזולוציית 720p, כשהמגבלה היא שמותר לכם להחזיק את הסרט 14 ימים בלי לנגן אותו, וכשהתחלתם לנגן אותו יש לכם 24 שעות לפני שהסרט יימחק. המחיר של השכרת סרט יהיה כ-20 ¤.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully