וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: שעון Discovery

14.11.2007 / 2:20

קשה להתעורר בבוקר. אבל אם השעון המעורר משמיע קולות מגניבים ומציג תמונות מהחלל, אולי קל יותר

כפי שאמרנו כבר הרבה מאוד פעמים, אחד הגאדג'טים המעצבנים ביותר אותם ניתן למצוא היום בבית מודרני הוא השעון המעורר. זה מאוד עצוב שסדר היום העמוס שלנו מחייב יקיצה בלתי-טבעית בעליל, אז עדיף שכשכבר מתעוררים, שזה יהיה בצורה כמה שיותר נעימה. לצערנו הרב, יצרני השעונים המעוררים מעדיפים לרוב ללכת על הרשעות והתעוררות כוחנית, במקום לספק לאנשים סיבה לקום עם חיוך על השפתיים.

החנות של ערוץ דיסקברי מתבררת כצדיק בסדום, בזכות השעון המעורר שלהם, אותו ניתן לקנות באתר בכ-30 דולרים. ראשית כל, השעון הזה נראה נחמד ולא מזיק – הוא לא מצריך חיבור אלקטרודות לגופנו או הצמדת מנוע רטט חזק אל המיטה. במקום זה, הוא מעיר אותנו באחד מ-3 הצלילים שכאילו נלקחו מסדרת מדע בדיוני ג'נרית : "Transport", "Ping" ו-"Analyze".

אבל זה לא הדבר היחיד שמייחד את השעון הזה. בנוסף, יש כאן גם מקרן קטן שמסוגל להציג על כל קיר או תקרה אחת מ-3 תמונות שקשורות לחלל: ירח מלא, כוכבים או כוכב הלכת שבתאי. על התמונות ניתן להקרין גם את השעה, כדי שהזמן המדוייק תמיד יהיה לפניכם. בסך הכל, מדובר באחד השעונים המעוררים הנחמדים ביותר שפגשנו, עד כמה שהמכשירים האלה יכולים להיות נחמדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully