וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטלוויזיה של סלקום בידי אריקסון

ערן גבאי

14.11.2007 / 15:04

אריקסון תקים את פלטפורמת הטלוויזיה הסלולרית של סלקום אשר תושק בהדרגה במהלך 2008

אריקסון רושמת עוד ניצחון בזירת הסלולר המקומית. אחרי שנבחרה להקים את רשת הדור השלישי הנוספת של פלאפון, תמורת כ-90 מיליון דולר, אריקסון תהיה גם זו שתספק את הפלטפורמה לשידורי טלוויזיה סלולרית של סלקום.

ההסכם עם אריקסון צפוי להיחתם מחר. בחברת סלקום מסרבים להתייחס לכך, או למסור פרטים על המהלך. אריקסון גברה במכרז על ההצעה של אלקטל-לוסנט. סלקום תבצע תחילה בדיקות במערכת, והיא צפויה להשיק את השירות במהלך 2008.

פלאפון היא חלוצת שידורי הטלוויזיה בסלולר, וגם פרטנר מתקדמת מאוד בתחום. בסלקום קיימת תפישת עולם ניהולית, מאז שנכנס המנכ"ל עמוס שפירא לתפקידו, שקובעת כי משיקים שירותים חדשים רק באם ניתן לראות החזר ברור על ההשקעה.

כמו כן, בסלקום מאוד שבעי רצון מכך שהם היו האחרונים להיכנס לעידן הדור השלישי, שכן בכך הם צימצמו את השקעותיהם בתשתית. הגישה השלטת בסלקום היא שאין צורך לסבסד שירותים באופן נרחב, אם היכולת להגדיל את ההכנסות מהשירותים החדשה עדיין מוגבלת. לפיכך, ההערכות הן כי הפלטפורמה החדשה לשירותים של טלוויזיה סלולרית תוטמע בסלקום בהדרגה.

סלקום מנהלת מזה זמן מה מהלכי הטמעה של עוד ועוד שירותי ערך מוסף ותוכן, ומצמצמת בהדרגה את הפער בינה לבין מתחרותיה הגדולות בתחום.

שיעור ההכנסות של סלקום משירותי תוכן וערך מוסף כבר חצה את רף ה-8% והיא מציגה צמיחה של עשרות אחוזים ברבעון בתחום, תוך סבסוד נמוך יותר במחירים של מכשירי דור 3. עם זאת, המתחרות פרטנר ופלאפון נהנות משיעור הכנסות מתוכן וערך מוסף של כ-13%-12%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully