וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: Eco Shoes Dryer

15.11.2007 / 3:03

במאה ה-20 קרעו ניירות ושמו אותם בתוך הנעל הרטובה, אבל אנחנו במאה ה-21, ועכשיו יש לנו מייבש נעליים חשמלי

אני לא יודע מה קורה השבוע בעולם הגאדג'טים, אבל עכשיו אפשר לקרוא לו שבוע הנעליים. עוד לא הספיק להתייבש הדיו הדיגיטלי על גאדג'ט היום שלנו מלפני יומיים – סוליות לנעליים עם חימום, וכבר אנחנו מקבלים גאדג'ט נוסף (ומגניב להפליא) שקשור מאוד לאביזר האופנה אותו אנו שמים על הרגליים.

כפות הרגליים של הרבה מאוד אנשים מזיעות בתוך הנעליים. לעיתים זה משהו פיזיולוגי ואילו במקרים אחרים האשמה נופלת על הנעל הלא-מאווררת. התוצאה היא ספיגת לחות על ידי פנים הנעל וריח לא נעים. בדיוק בשביל זה אנשים המציאו תרסיסי נעליים, אבל גאדג'ט היום שלנו לא בא להסתיר את הבעיה אלא להתמודד איתה. שמו הוא Eco Shoes Drier, ומטרתו היא לייבש את הנעל שלכם.

בתוך המייבש, אותו מכניסים לנעל, יש סוללה וג'ל סיליקון מייבש. כשאי אפשר יותר לספוג, חיווי על המכשיר יבקש מכם להכניסו לשקע לזמן מה כדי שייטען מחדש. הדבר הזה גם לא עולה יותר מדי – פחות מ-30 דולרים. לקנות נעליים חדשות בגלל שהנוכחיות מסריחות יותר מדי יעלה לכם יותר. ייתרון נוסף של המכשיר מגיע יחד עם החורף: היה והרטבתם את הנעליים שלכם בצהריים ואתם חייבים לצאת בערב, כבר אין צורך לקרוע עיתונים ישנים לדחוף אותם לתוך הנעליים בשביל לייבש אותם כמה שיותר מהר - הטכנולוגיה מכסה גם את הבעיה הזאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully