וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחיית המתים

חברת Interplay חוזרת לפעילות ומבטיחה כותרי המשך לסדרות הפופולריות שלה. בנוסף, פרטים חדשים על המשחק החדש של 'מכסחי השדים'

באמצע העשור הקודם, חברת Interplay הייתה אחת המפתחות והמפיצות הגדולות בעולם המשחקים. הרבה מאוד כותרים גדולים יצאו מבית החברה, כולל Fallout, MDK, Earthworm Jim, Vikings, Descent, Baldur’s Gate ורבים אחרים. אך בתחילת המאה הזו, נקלעה החברה לקשיים כלכליים גדולים מאוד וכמעט נסגרה. בסופו של דבר, נשאר להם משרד קטן אחד שעסק בהפצה של כותרים לא ממש גדולים ולא ממש מעניינים.

כל זה עומד להשתנות בעקבות אחת העסקאות המוצלחות ביותר של אינטרפליי, הן מבחינת החברה והן מבחינת הגיימרים בכל העולם. העסקה הזו היא מכירת הזכויות למותג Fallout לחברת Bethesda (המפתחת של Oblivion). הכסף הזה אמנם הלך לכיסוי חובות, אבל החזיר את החברה לפעולה.

עכשיו מתכננים ב-Interplay לחזור, ובגדול. החברה מחזירה לחיים את אולפן הפיתוח שלה. הדיווח שהגישה לרשות לניירות ערך אף אומר שהם שכרו את שירותיו של מפתח ותיק בתעשיה, ומתכננים לפתח כותרי המשך לכמה מהזיכיונות הגדולים שלהם, אשר כוללים את 'ג'ים התולע', 'Decent', 'MDK' ו-Baldur’s Gate: Dark Alliance. מעבר לכך, ממשיכה החברה לעסוק במשחק המוני המתרחש בעולם של פולאאוט, אפילו ש-Fallout 3 עצמו מפותח על ידי בת'סדה. לא ידוע מתי ייצאו הכותרים הנ"ל, אבל הטענה שיש תקווה ל-MDK 3 ו-Earthworm Jim 3 נשמעת לי מרהיבה במיוחד.

המכסחים חוזרים

אם זה לא מספיק בשביל להאיר לכם את הים, מגזין Variety מדווח על המשחק החדש של 'מכסחי השדים'. אנחנו יודעים כבר מספר חודשים שהוא נמצא בפיתוח, אבל עד כה לא היו פרטים ספציפיים. ראשית כל, כל ארבעת השחקנים הראשיים של סדרת הסרטים ישתתפו גם במשחק. התסריט ייכתב על ידי הארולד רמיס ודן אקרויד – שניים מתוך השחקנים הראשיים שגם כתבו את שני הסרטים. המשחק יפותח על ידי חברת Vivendi תחת המותג הותיק Sierra.

אחת הסיבות העיקריות לפיתוח המשחק היא הצלחתו של הכותר החדש על פי 'פני צלקת'. לטענת ויונדי, 'מכסחי השדים' ו'פני צלקת' דורגו בחמישייה הראשונה בסקר שהחברה עשתה, בו נשאלו אנשים אילו סרטים הם רוצים לראות הופכים למשחק. אפשר להניח שבויונדי צופים גדולות למשחק החדש. האם הוא יצליח? את זה נראה כשהוא יגיע בסתיו הבא. לאילו פלטפורמות? את זה נדע בהמשך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully