וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וידאודרום

17.11.2007 / 13:37

בקרב בין באטמן, ביוולף וארנבים פסיכוטיים, מי היה מנצח? צפו בסרטוני המתמודדים ותחליטו בעצמכם

בכל שבוע עולים טריילרים לוואלה! וידאו, ובכל שבוע אנחנו אוספים אותם בשבת למדור השבוע שאתם קוראים כרגע - הוידאודרום. השבוע יש לנו ביקור אורח של הרבה דמויות אפיות: ביוולף, ארנבים ואפילו באטמן קופץ לביקור קצר.

Empires

אחד הייתרונות הגדולים של משחקי האף-לייף היה, מאז ומתמיד, סט הכלים אותו נותנת החברה המפתחת – Valve, למפתחים חובבים שרוצים להשתמש במנוע של המשחק בשביל ליצור מודים (המרות) של המשחק המקורי. התוצאה המפורסמת ביותר של העבודה הזו היא מוד ה-Counter Strike, שעבר במרוצת השנים למשחק מלא, אך לא חסרות דוגמאות נוספות למודים מוצלחים.

הסרטון שלפניכם מדגים את Empires – מוד שיוצא ב-30 בנובמבר בגרסה 2. המשחקיות כאן דומה מאוד ל-Battlefield ו-Savage – בשביל מרבית חברי הקבוצה מדובר במשחק פעולה, ואילו המפקד של כל קבוצה רואה מסך טקטי של משחק אסטרטגיה, ונותן פקודות לאנשים האחרים. הז'אנר הזה מוצלח מאוד כשיש מפקד טוב לקבוצה, ושחקנים שמוכנים להישמע להוראותיו.

America's Army: True Soldiers

יא אללה, איזה כיף זה מלחמה? רק תסתכלו על מה שקורה ב-America's Army: True Soldiers – המשחק החדש של הצוות שהביא לנו את Ghost Recon 2, בחסות ובתמיכה של צבא ארצות הברית. בצבא שלהם הבינו שכותרות בעיתונים לא ממש תורמות למאמץ הגיוס, במיוחד כשהמלחמה החדשה בטרור היא עסק כל כך שנוי במחלוקת. התוצאה היא נסיון גיוס במסווה של משחק.

אני לא יודע כמה אנשים התגייסו בעקבות America's Army, אבל ידוע שהמון אנשים משחקים בכותרי הסדרה, מאז שהושקה ב-2007. הסרטון של המשחק הנחדש , המגיע לקונסולת האקס-בוקס 360, נראה מאוד דומה ל-GRAW 2 המצויין, וההשקעה של הצבא האמריקאי ב-America's Army לאורך השנים נותנת תחושה שהם לא יוציאו מוצר לא מוגמר לשוק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

Rayman Raving Rabbids

תשמעו, קשה לי לכתוב בכל שבוע 100 מלה על אותו המשחק עם אותם הדמויות. הפתרון הקל, מבחינתי, היה לשים את אובססיית הארנבים שלי עמוק במגירה ולהפסיק להביא לכם טריילר ארנבי טרי בכל שבוע. אבל אני לא בן אדם כזה, אני מוכן לסבול בשביל ההנאה שלכם. לכן אני כותב עכשיו את הפסקה הזאת, כהקדמה לקדימון המקדם את Rayman Raving Rabbids 2, אשר מושק בימים אלה לקונסולת ה-Wii לנינטנדו DS

הפעם מדובר בקדימון השקה רשמי, שלא רק נותן לנו לחזות בפרצופים החמודים של הארנבונים הפסיכוטיים, אלא גם מדגים את המשחקיות של הכותר בגרסת ה-Wii, ונותן הצצה אל כמה מהמיני-משחקים אותם ניתן למצוא במשחק.

Beowulf

אם עוד לא שמעתם על הסרט שנעשה על פי אחת מהיצירות הותיקות שהגיעו אלינו מהאיים הבריטיים, אציין רק ש-Beowulf מועבר למסך בטכנולוגיה מתקדמת של הנפשה – מדובר בסרט שמורכב כולו מדמויות ממוחשבות המבוססות על תנועותיהם של שחקנים אמיתיים.

הסיבה לכך שאני אומר את זה היא שהמשחק המבוסס על הסרט אמור להשתמש בחלק מאותן הטכנולוגיות בהן השתמשו בשביל הסרט. האם זה יגרום לו להיות טוב? לא. אבל בואו נקווה שהמפתחים יודעים מה הם עושים. בסך הכל, מה שדרוש כאן הוא משחק אקשן ברוטאלי ומהמם, והקדימון לא מאכזב. לצערנו הרב, הביקורות הראשונות שמתקבלות על הכותר הזה בעיתונות האמריקאית לא ממש מעודדות, אבל לא נשאר הרבה זמן עד שנוכל לשפוט בעצמנו – המשחק יגיע בימים הקרובים גם לארץ, בגרסאות האקס-בוקס 360, פלייסטיישן 3, המחשב האישי וקונסולת ה-PSP.

Pain

כל המטרה של שירות ה-Playstation Network היא לספק לבעלי קונסולת הפלייסטיישן 3 משחקים קטנים וזולים למדי, אשר יצילחו לספק הנאה למספר שעות, בלי מחוייבות לעלילה מסובכת או משחקיות שכוללת עקומת למידה של עשר שעות.

כשראיתי את הקדימון של Pain, חשבתי מייד שזה כותר מושלם ל-PSN. הוא כולל משחקיות ממש פשוטה, הרבה מצבי משחק שנראים מאתגרים ומעל לכל, הוא ממש משעשע. אמנם אי אפשר לשבת מול הפלייסטיישן ולשחק בו שעות, אבל בהחלט קל להעביר מולו חצי שעה כשמחכים למשיח. מה עוד, שכל משחק בו ניתן להעיף פנטומימאים באוויר הוא משחק טוב מבחינתי.

Lego Batman

אחד ההימורים המוצלחים ביותר של LucasArts בשנים האחרונות היה סדרת משחקי מחשב המבוססים על דמויות מלחמת הכוכבים בצורת לגו. הכותרים האלה שילבו משחקיות מצויינת של דמויות מוכרות ואהובות עם הנחמדות והילדותיות של לגו. ב-Lucasarts כבר מתכננים להוציא משחק של לגו-אינדיאנה ג'ונס סמוך להשקת הסרט החדש. אבל לא רק הם הבינו את הפוטנציאל.

Traveller's Tales - החברה שפיתחה את Lego Star Wars, החלה לא מזמן לעבוד על משחק חדש שהוזמן על ידי אולפני האחים וורנר. לגו באטמן הוא המשחק הזה, והקדימון הראשון שלו נראה ממש מגניב. עם זאת, יש עוד יותר משנה עד שנוכל לשחק בו, ועד אז הרבה דברים יכולים לקרות. בואו נקווה שכל הדברים האלה יהיו טובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully