וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: Pyramat Wireless

18.11.2007 / 3:09

לכסא הגיימינג החדש של Pyramat יש מערכת רמקולים 2.1 מובנית בתוך המשענת וחיבור אלחוטי למחשב

בתחום אביזרי הגיימינג, יש כיום קהל מקופח מאוד – קהל שחקני ה-PC. אנחנו אמנם רואים אביזרים שמותאמים לנו, אבל מרבית תשומת הלב הולכת דווקא לחברנו חובבי הקונסולות. קחו למשל את חברת Pyramat שמייצרת כורסאות גיימינג – עד כה השיקה החברה רק כורסאות נמוכות מאוד שמתאימות לישיבה מול טלוויזיה, אך לא לישיבה מול מחשב שעומד גבוה על השולחן וניחן במסך קטן יותר.

אבל ב-Pyramat ראו את האור, והוציאו לשוק כסא גיימינג חדש, שנראה ממש כמו כסא משרדי. ההבדל הוא פשוט – בכסא המשרדי הרגיל שלכם אין שני רמקולים וסאבוופר מובנים שאמורים לספק צליל היקפי. בכסא הזה דווקא יש. הרמקולים, שממוקמים ממש ליד האוזניים של מי שיושב על הכסא, מתחברים למחשב דרך התקן אלחוטי, מה שמאפשר לא להסתבך עם כבלים. הכבל היחיד אותו תצטרכו בשביל הכסא הזה נועד להטעין אותו, כשהטענה מלאה מספקת 4-5 שעות של פעילות.

מעבר לכך, יש כאן דברים שדווקא כן נפוצים בכסאות משרדיים, כמו כיוון גובה ומשענת. המחיר אמנם מעט גבוה – 289.95$, אבל זה נראה כמו פתרון ממש מגניב לצרכי הגיימינג ושמיעת המוזיקה. כיוון שמוצרי Pyramat מיובאים לארץ, יש סיכוי שנראה גם את המוצר הזה בחנויות ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully