וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברית לאייפוד חוזרת

18.11.2007 / 14:13

חברת iDigital משחררת מחדש את iPodHE - תוכנה המוסיפה עברית לאייפוד. השינוי הוא שהפעם התוכנה בחינם

מאז שחברת ידע, אשר ייבא מוצרי Apple לארץ במשך מספר עשורים, העבירה את המושכות לחברת iDigital, חיכינו לשינויים. התדמית הציבורית של ידע לא הייתה טובה במיוחד, ואילו iDigital מגיעה מבית טוב של קרן הון סיכון 'פיטנגו'. יש כאלה האומרים שהשינוי הראשון הגיע בדמות ההשקה אותה ערכה החברה למערכת ההפעלה החדשה Leopard, אבל הקהל הרחב ירגיש את השינוי היום.

כזכור, בעבר הציעה חברת ידע תוכנה שהוסיפה למכשירי ה-iPod – המכשירים הכי פופולריים של אפל בישראל – תמיכה עברית. מי שקנה את האייפוד בארץ, קיבל את התמיכה בחינם, ואילו מי שרכש את הנגן שלו בחו"ל נדרש לשלם כ-50 שקלים על התוכנה. מאז ש-iDigital נכנסה לתמונה, הובטח לנו שהתוכנה – iPodHE שמה, תחזור. היום היא אכן חוזרת, אבל עם שינוי קטן.

הפעם התוכנה ניתנת בחינם לכל המעוניין. אין צורך לרשום מספר סידורי או לזהות את האייפוד. הבעיה היחידה היא התמיכה – נכון להיום, ה-iPoodHE תומך רק בחלק מהמכשירים. מי שלא יזכה כיום ליהנות מהתמיכה הם בעלי מכשירי נאנו מדור 2 ו-3, אייפוד קלאסיק, iPod+HP ואייפוד טאץ'. כולנו תקווה שגם המכשירים הללו יזכו לתמיכה בעברית, אך גם המצב הנוכחי נותן תקווה לעתיד טוב יותר בשביל לקוחות אפל בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully