וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: מקלדת מחוממת

19.11.2007 / 8:29

המקלדת הזו אמנם נראית רגילה, אבל בפנים יש גוף חימום שיעזור לכם להעביר את החורף מול המחשב

בימים האחרונים היו לנו כאן שתי מקלדות – האחת קיבלה ביקורת טובה ואילו השניה הופיעה במדור הגאדג'ט הגרוע של השבוע. מה שהיה משותף לשתיהן היא הצורה המיוחדת בה ניחנו – שתיהן גורמות להרמת גבה מהבחינה העיצובית. גאדג'ט היום שלנו להיום שונה מאוד – הוא נראה כמו המקלדת הכי סטנדרטית בעולם. אבל אל תסתכלו בקנקן, מדובר במוצר מאוד מיוחד, שמתאים דווקא לתקופה עליה הכריזו היום בתחזית מזג האוויר – החורף.

נכון שאצלנו אין סופות שלגים, מעבר להר-שניים שמעוררים אצלי אנטגוניזם קשה. אבל גם החורף ישראלי יכול לגרום לאנשים להתכרבל מתחת לשמיכה ולא להוציא את הידיים החוצה, אפילו לא בשביל להקיש הגיגי חכמה על המקלדת. בשביל מי שממש סובל מזה, נוצרה ה-Warmkeyboard – מקלדת עם שם שדי מסביר את עצמו.

למי שעוד לא הבין, או סתם רוצה לקרוא עוד מספר מילים, נסביר שמדובר במקלדת USB עם חימום מובנה. כל מה שצריך זה לחבר אותה לכניסת USB, והגוף חימום הנמצא מתחת למקשים מתחיל לחמם את המקלדת בשביל שלאצבעות שלכם יהיה נעים, וכדי למנוע מפרקי הידיים להתקרר ולסבול. בחברה שמייצרת את המוצר מבטיחים שהכל בטוח, ושהמקלדת לא תתחמם יתר על המידה. אם תביאו לאמאזון 50 דולרים, תקבלו לא רק את המקלדת המגניבה הזו אלא גם עודף מדהים של סנט אחד. עסקה שווה, לא?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully