וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורנג' נערכת לניידות

דידי חנוך

19.11.2007 / 14:34

הראשונה מבין המפעילות הסלולריות שיוצאת במבצעים ללקוחות פרטיים ועסקיים לקראת ניידות המספרים

ניידות המספרים צפויה להגיע ב-2 בדצמבר. למי שלא זוכר או לא יודע, החל מתחילת הניידות, יוכלו כל המנויים הסלולריים לעבור לחברה אחרת מבלי לאבד את המספר שלהם. גם מנויי הטלפון יוכלו לעבור בין הספקיות הקוויות ולשמור על המספר הנוכחי שלהם.

הניידות צפויה לזעזע את שווקי הסלולר והטלפוניה, וכל החברות נערכות בהתאמה. בארוע שנערך היום, היתה אורנג' הראשונה מבין חברות הסלולר הגדולות להכריז ולהשיק את המבצעים שלה שנועדו לשמר את לקוחותיה הקיימים ולפתות את לקוחות המתחרות לעבור.

זיכוי מלא

מילות המפתח במבצעים של אורנג' ללקוחות חדשים ומשדרגים הן זיכוי מלא מהדקה הראשונה. ללקוחות עסקיים הזיכוי המלא הוא על שלושה מכשירים, שאחד מהם הוא Spirit עם רכיב GPS לרכב והשניים האחרים הם כל שני מכשירי דור 3 או 3.5 שנמצאים בפורטפוליו של אורנג' כרגע. הזיכוי הוא בחשבון, כך שצריך לדבר בסכום ששווה לעלות החודשית של המכשירים, אבל זהו זיכוי מהדקה הראשונה, כך שלא צריך להגיע לרף של 200 ש"ח או סכום דומה.

ללקוחות פרטיים, המבצע זהה, אבל הוא למכשיר אחד, לא שלושה. כמו כן, מציעה אורנג' ללקוחות פרטיים שיחות חינם במשך שנה למספר נבחר אחד, ללא הגבלת רשתות.

יש גם מבצעי הטבות תחת הכותרת Orange Way, שיאפשרו זיכויים על שיחות ושליחת SMS בהתאם לדקות שנצברו.

יריית פתיחה

אורנג' היא הראשונה מבין שלוש החברות הסלולריות הגדולות שמשיקה מבצעים לקראת הניידות. המבצעים של אורנג' תקפים החל ממחר, כשמצטרפים חדשים ייקבלו מספר זמני והעברת שיחות חינם ממספרם הנוכחי למספר הזמני עד ה-2 בדצמבר.

פלאפון וסלקום צפויות לצאת בקרוב עם המבצעים שלהן לקראת הניידות. ללקוחות שחיכו בחודשים האחרונים לניידות המספרים מומלץ לחכות ולראות מה יציעו המתחרות לפני שיקפצו על המבצע הראשון שמגיע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully