וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: Hotseats 723

20.11.2007 / 2:19

מזמן לא היה לנו כסא לגיימרים. והפעם, מוצר שמיועד לחובבי סימולטורי טיסה. המחשב כלול. המחיר יקר

ושוב אנחנו בפינתנו החצי קבועה: "מוצרים מגניבים שאנחנו מקווים שקוראינו לא יקנו אלא אם הם זכו בלוטו". והפעם, מוצר מהקטגוריה עתירת המוצרים היקרים-מדי: כיסאות מיוחדים לגיימרים.

אבל Hotseats 723 הוא לא לסתם גיימרים. אוה, לא. זה מוצר שמיועד לחובבים של סוג אחד ספציפי של משחקים: סימולטורי טיסה. המבוגרים שביניכם ודאי זוכרים שפעם סימולטורי טיסה היו פופולריים לאללה. היו זמנים בהם גיימרים ממש רצו חוויית טיסה ריאליסטית. זה היה לפני שעולם הגיימינג התקדם למשחקים בהם ניתן לטוס באופן די ריאליסטי וגם להפציץ אויבים, לדוגמה.

אבל סימולטורי הטיסה לא מתו, וגם לא הפכו לנכסם הבלעדי של בתי ספר לטיסה וקורסי טיס. מיקרוסופט ממשיכה להפיק גרסאות עדכניות של הסימולטור שלה באופן די סדיר, ואנחנו נאלצים להניח שיש לזה קהל. אנחנו לא מבינים את הקהל הזה, אבל אנחנו מקבלים את קיומו כעובדה.

ולקהל הזה, כאמור, נוצר הגאדג'ט שלנו להיום. מדובר בכיסא עם הגה ומערכת סאונד, מסך 23 אינץ' ומחשב פנטיום Core2Duo במהירות 1.8 גיגהרץ ו-2 גיגבייט זיכרון. במילים אחרות, ערכה מרשימה מאד. ויש לומר שאתם לא מחויבים להריץ עליה סימולטור טיסה. אפשר גם משחקים אחרים. אפשר אפילו לחבר קונסולה.

כשמדובר במוצר שמחירו הרשמי הוא 8,049 דולרים, ונמכר במחיר "מבצע" של 5,635 דולרים, אולי כדאי להמשיך לחסוך לקניית מטוס אמיתי. אבל בכל זאת, מדובר במוצר מגניב מכדי להיכלל במדור הגאדג'ט הגרוע של השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully