וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וידאודרום

24.11.2007 / 20:51

שאטנר ומיסטר טי מפרסמים את WOW, הארנבים עדיין כובשים ומכסחי השדים עוד ישובו לכסח - אלא מה - שדים

בכל שבוע עולים טריילרי משחקים לוואלה!וידאו, וכל שבוע אנחנו כורכים אותם יחדיו בטורטייה עבה ששמה וידאודרום. השבוע אנחנו חוזרים קצת על עצמנו, ומביאים לכם טריילרים למשחקים שאת רובם אתם כבר מכירים, ולו ברמת הטריילר: הארנבים של יוביסופט, הגאונות הפרסומית של בליזארד ושובו של לבד בחשיכה. אבל יש לנו גם טריילר נטול תוכן אך מלא הבטחה למשחק שאנחנו די מקווים שיהיה טוב.

Rayman Raving Rabbids 2

די, די כבר. חברת Ubisoft מתחילה להוציא אותי מדעתי. בכל שבוע קדימון חדש ל-Rayman Raving Rabbids 2 – לפעמים אפילו יותר מאחד. ואני, אני איש חלש. לא יכול לוותר על הטריילרים החמודים והמגניבים האלה. אז סלחו לי, אבל עד שהם יפסיקו לייצר אותם, אני אמשיך להעלות אותם לאתר הזה.

הפעם יש לנו סיבה מיוחדת לחגיגה. הקדימון שלפניכם הוא לא סתם עוד קטע מצחיק, אלא סרטון ההשקה. הפעם אנחנו רואים לא רק את האג'נדה של הארנבים הפסיכוטיים, אלא גם את ריימן – גיבור הסדרה. ריימן הפעם לא נתפס, אלא יוצא להתקפה מאורגנת היטב. הוא מסתנן אל בסיס הארנבים בשביל למנוע את הפלישה הכלל-עולמית שהקטנים המרושעים האלה מנסים לבצע... בעזרת צוללות צהובות מעופפות והרבה מאוד פומפות. מאחורי הסרטון, יש גם כותר המורכב מהרבה מיני-משחקים מגניבים, שיצא כבר לקונסולת ה-Wii וה-DS – שתיהן של חברת נינטנדו.

Ghostbusters

על פי סקר שעשתה חברת ויונדי – אחת המפיצות הגדולות בעולם, 'מכסחי השדים' הוא אחד מזכיונות הקולנוע הכי פופולריים בקרב הגיימרים. מה שהם עשו, זה לקנות את הזכויות להפקת משחקים על פי הזיכיון, הביאו את כל השחקנים הראשיים (שניים מהם גם כתבו את תסריט הסרטים) ונתנו להם לעשות את 'מכסחי השדים 3', רק בצורה אינטראקטיבית.

אנו מצטערים על הקדימון אותו אתם יכולים לראות כאן, פשוט כי הוא לא מראה אפילו שניה אחת מהמשחק. כל מה שיש כאן זה טיזר קטן וממש חמוד שנועד להזכיר לכם מה זה בכלל 'מכסחי השדים'. בזה הוא מצליח, אפילו מעל למצופה. למשחק עצמו נצטרך לחכות עוד כמה חודשים. הוא צפוי לצאת כבר בסתיו 2008 לקונסולות של הדור השביעי, מה שאומר שהוא נמצא בפיתוח כבר יותר משנה. מפתיע שהצליחו לשמור עליו בסוד כל כך הרבה זמן, אבל כולי תקווה שההודעה הגיעה לאחר שבויונדי השתכנעו כי המשחק יכול להצליח.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

Central Dark

הרבה מאוד אנשים תולים הרבה מאוד תקוות ב-Alone in the Dark 5, שאולי יחזיר לחיים את המותג המדשדש הזה, שבימיו הטובים המציא את ז'אנר משחקי הפעולהאימה, והצליח להמציא אותו מחדש גם בכותר ההמשך. כפי שכבר כתבתי כאן, ההדגמה אותה ראיתי ב-E3 לפני שנה וחצי הצליחה לגרום גם לי להתלהב.

הקדימון הנוכחי לא באמת מדבר על המשחק עצמו, אלא מבסס את העלילה שלו. יש כאן נתונים קצת-מדוייקים ומאוד-מוגזמים על סנטרל פארק הניו-יורקי - המקום בו מתרחשת עלילתו של המשחק הזה. בסך הכל, האווירה של הסרטון הזה מעולה, ושוב אנחנו חוזרים לתקוות. בעוד מספר חודשים הן תתממשנה, או שלא, אבל אני אמשיך לקוות.

Wow

אני לא מבין למה אנשי בליזארד משקיעים בפרסומות של 'World of Warcraft'. הרי אין מחסור במנויים, והכותר הזה כרגע מקבל פרסום מהאוויר. אבל לא, כנראה שיש להם כסף לבזבז, ולכן הם עשו שתי פרסומות חדשות ומיוחדות. הפרסומות האלה גם לא ממש כוללות כוכבים סוג ז' – יש כאן את וויליאם שאטנר ומר T!

במלה אחת – גאוני. שתי הפרסומות האלה מנצלות את הכוח של השחקנים שמשתתפים בהן באופן נהדר. שאטנר צוחק על עצמו עם הדיבור המגוחך והתנועות המוגזמות. ואילו מר T? הוא ממש, אבל ממש מגניב. כמו תמיד. חובה לצפות. לשחק במשחק? לא ממש חובה, באמת שלא. זה ממכר מדי, לדעתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully