וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנת האייי-זון

דידי חנוך

25.11.2007 / 13:45

האם שני הלהיטים הגדולים ביותר בתחום הטכנולוגיה בעונת החגים הם Zune של מיקרוסופט ו-Eee של אסוס?

לפי דיווחים ראשונים ואנקדוטליים, נראה ששניים מהלהיטים הגדולים של "יום שישי השחור" - יום שישי שלאחר חג ההודיה שמשמש כפתיחה הרשמית של עונת הקניות לחג המולד בארצות הברית - הם גרסת 30 הגיגה של נגן Zune של מיקרוסופט והמחשב הנייד הקל והזול של חברת אסוס.

צעצועים זה הם

הצלחתו של Zune מתבססת על שילוב של שני גורמים שהופכים את כשלון השנה שעברה להצלחה של השנה. כשמיקרוסופט הכריזה לאחרונה על גרסאות נוספות של ה-Zune, היתה בהכרזה תוספת משמעותית ומעניינת ללקוחות קיימים: כל היכולות המשודרגות של הגרסאות הקיימות זמינות גם לבעלי הגרסאות הקודמות בעדכון קושחה. היכולות האלחוטיות המשופרות הפכו את המכשיר לאטרקטיבי יותר ותרמו לו לקפיצה במכירות.

הגורם השני הוא כספי גרידא. רשת Toys-R-Us מוכרת את גרסת 30 הגיגה של זון בארצות הברית במבצע של 80 דולר ליחידה. זהו מחיר זול במידה משמעותית ממחירו של האייפוד הזול ביותר, הנאנו 4 גיגה שעולה 150 דולרים. נראה שבטויז-אר-אס, לפחות, הנגן של מיקרוסופט צפוי להיות המצליח ביותר בתקופת החגים.

הקטנצ'יק

שורה של ביקורות טובות, משקל קל ומחיר זול להפליא דחפו את Eee של אסוס להצלחה חסרת תקדים בעבור החברה שמשמשת כיצרנית החומרה של המקבוק של אפל. הלפטופ הקטנטן עם מסך 7 האינץ' שמריץ לינוקס ונמכר ב-400 דולרים עף מהמדפים - לפי דיווחים ברחבי הרשת - ונראה שצפוי להיות להיט גדול מאד בעונת החגים הקרבה. אסוס צופה למכור מיליוני יחידות במשך השנים הקרובות, ונראה שיכול להיות שנמצא הדגם המנצח בתחום המחשב הנייד מאד.

כאמור, הידיעות הנוכחיות הן אנקדוטליות ועשויות שלא לשקף. אין ספק שגם לאפל, סוני ונינטנדו יש להיטים בעונת החגים האמריקאית הנוכחית. כשעשן הקרב יתפזר, נדווח על תוצאות האמת.

  • עוד באותו נושא:
  • zune
  • eee

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully