וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: מאריך לשלט

26.11.2007 / 2:21

רוצים להעביר ערוץ בטלוויזיה בעזרת השלט אבל יש ביניכם קיר? גאדג'ט חדש פותר את הבעיה הזאת בקלות

אחת הבעיות הגדולות של מרבית השלטים שנמצאים אצלנו בבית היא אופן פעולתם. בשלט רגיל שמגיע עם הטלוויזיה, ה-DVD ומערכת הסטריאו הפקודה נשלחת למערכת באמצעות משדר אינפרה אדום, מה שמצריך קו ישיר, פחות או יותר, בין המשדר למקלט. זה מגביל אותנו מאוד בכל הקשור לשליטה במכשירים, והנסיון למצוא את הנקודה המדוייקת ממנה השלט עובד כשאתם לא מול הטלוויזיה יכול להיות ארוך, מייגע ומדכא עד מאוד.

חברת One For All היא יצרנית שלטים אוניברסאליים מוכרת ומכובדת, וה-SV1100 שלה הוא אחד הגאדג'טים השימושיים ביותר בהם נתקלנו לאחרונה. מדובר בערכה שמטרתה היא לאפשר לבעלי שלטי אינפרה-אדום להרגיש כאילו בבעלותם שלטים הפועלים על תדרי רדיו.

החלק הראשון של הערכה הוא משדר מתוחכם שמשולב עם סוללה נטענת, ואשר תופס את מקומה של אחת הסוללות בשלט שלכם. הוא קולט את קוד הזיהוי של כל לחיצה על השלט, ושולח את הקוד הזה בתדר רדיו אל החלק השני – מקלטמשדר שיושב ליד המכשיר הנשלט. המקמ"ש הזה, אגב, הוא גם תחנת הטענה בשביל המשדר המיניאטורי.

אם יש לכם שלט אוניברסאלי וברצונכם לשלוט בכמה מכשירים שנמצאים על מדפים שונים של הארון – לא נורא, היחידה המקבלת כוללת 3 עיניות עם כבלים מאריכים, כך שתוכלו לפזר אותן במקומות אסטרטגיים. והתוצאה: מאריך אלחוטי לשלט שלכם, במחיר לא גבוה במיוחד - 24.99 ליש"ט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully