וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם בזק מתכוננת לניידות

בזק מתכוננת לעידן ניידות המספרים הקרב עם מיתוג מחודש, מבצעים וחבילת גלישה של 8 מגה

חברת בזק הודיעה היום על סדרה של מהלכים שנועדו למתג מחדש את החברה, ואולי אפילו להפוך אותה לאטרקטיבית יותר בעידן ניידות המספרים. בזק מצטרפת לכל חברות הטלפוניה, ניידות ונייחות כאחת, שמתחילות להילחם על הלקוחות אשר לא יצטרכו, החל מה-2 בדצמבר, להחליף את המספר כשהם עוברים מרשת לרשת. השינוי הכי בולט, תרתי משמע, יהיה בלוגו של בזק. מעכשיו תהיה זו אות B כחולה, שמלווה בסיסמה "בזק – הכי טוב בבית". אך מה שמעניין אתכם כלקוחות הוא מספר החידושים אותם מציעה כעת בזק.

מרושתים

מנויים שמחוברים לאינטרנט בתשתית ADSL של בזק, במהירות של 2.5 מגהביט ומלעלה, יוכלו לקבל החל מהיום נתב אלחוטי בחינם, אם יתחייבו לפלטפורמה הזו למשך 24 חודשים. אם אתם לא מתכוונים לעבור להוט בשנתיים הקרובות, מדובר במתנה די גדולה.

לקוחות להם חבילות במהירות נמוכה יותר יוכלו לקבל את הנתב במחיר נמוך. אם אתם בחבילת 1.5 מגה או פחות תצטרכו לשלם 9.90 בחודש, למשך שנתיים, ואם אתם בחבילת 2 מגה – רק 4.90 ¤. בשביל ההשוואה, המחיר המלא של הנתב בבזק הוא כ-480 ¤.

ממהרים ומרחיבים את החנויות

בנוסף, מציגה בזק חבילת גלישה חדשה, עם רוחב פס של 8 מגהביט (מגהבייט אחד לשניה). מהירות ההעלאה בחבילה הזו תהיה 800 קילוביט, ומחירה נקבע על 129 ¤ לחודש – תשלום על תשתית בלבד. לקוחות חדשים יוכלו לקבל את החבילה בחצי מחיר ב-3 החודשים הראשונים. הקוץ שבאליה הזאת הוא שהחבילה תינתן "בהתאם למגבלות טכנולוגיות ולפריסת הרשת", כך שאם אתם גרים רחוק מהמרכזיה של בזק או באזור שלא נתמך, לא תוכלו להצטרף לחבילה.

מעבר לכך, בזק גם מנסה לעדכן ולהרחיב את רשת החנויות שלה. הם מבטיחים לא רק סניפים חדשים, אלא גם שינוי של אופי החנויות והפיכתן לרשת קמעונאית מודרנית, בה ניתן יהיה למצוא מגוון רחב מאוד של מוצרי אלקטרוניקה שמשתלבים - או לפחות מקושרים במוחותיהם של הלקוחות - עם השירותים של החברה. כך, למשל, ניתן יהיה לקנות בחנויות מחשבים ניידים, חומרה ונגני מוזיקה.

גילוי נאות: וואלה! היא חלק מקבוצת בזק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully