וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: Hikari Pro920

27.11.2007 / 8:26

נמאס לכם מהמסך הקטן של נגן המולטימדיה הנייד? יש לנו פתרון בשבילכם - המקרן הקטן בעולם

מאז שהופיעו בשוק נגני הוידאו הניידים, אנשים רבים החליטו להוריד את הסטנדרטים שלהם. כבר לא חייבים לראות סרט על מסך ענקי, אפשר להסתפק גם במסך שגודלו 3 אינץ' – העיקר שתהיה אפשרות לקחת אותו לכל מקום. אבל הטכנולוגיה לא עומדת במקום, ועכשיו מגיע מכשיר שמאפשר לכם להתפשר פחות.

חברת Oculon הטייוונית טוענת שגאדג'ט היום שלנו - ה-Hikari Pro920 אותו ייצרה, הוא המקרן הכי קטן בעולם. משקלו נמוך מ-300 גרם, ומידותיו מזכירים קופסת סיגריות מגודלת קמעה. עם זאת, המקרן הזה מסוגל לייצר תמונה בגודל 12 אינץ' ממרחק של 30 סנטימטרים, ותמונה של 24 אינץ' ממרחק של מטר. הרזולוציה כאן היא VGA (640x480), ובהירות המקרן היא 20 lumens. גרסה מתקדמת יותר שלו כוללת כבר רזולוציה SVGA (800x600), בהירות של 70 lumens ומוסיפה גם כניסת VGA בנוסף לכניסת composite פשוטה.

למה זה טוב? להרבה דברים, החל מצפייה בסרטים על מסך גדול יותר כשאתם לא בבית, ועד למצגות ניידות באמצעות המקרן וטלפון סלולרי בעל יציאת וידאו. הדבר הבעייתי ביותר כאן הוא המחיר – 299 דולרים לדגם הפשוט יותר ו-399$ לדגם היקר. אך כמו בכל טכנולוגיה חדשה, גם כאן המחירים צפויים לרדת עם הזמן, ואז כולנו נוכל להסתובב עם מקרן נייד בתיק. אם נרצה, כמובן. או אם יכריחו אותנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully