וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכשירים בליסינג מפלאפון

חברת פלאפון מציגה את הבשורה שלה לתחילת ניידות המספרים: ליסינג של שנתיים לטלפון הסלולרי

חברת פלאפון הכריזה היום על המהלכים שלה לקראת תוכנית ניידות המספרים, אשר צפויה להיכנס לתוקף ב-2 בדצמבר, ובכך לאפשר ללקוחות לעבור בין החברות הסלולריות תוך שמירה על המספר הקיים שלהם.

המהלך הראשי של החברה, שמנסה למשוך את הלקוחות בעזרת תוכניות אטרקטיביות בהתחייבות, הוא יצירת מודל ליסינג לתחום הסלולר. במסגרת המבצע, יוכלו הלקוחות לשכור מכשירי דור 3 למשך 24 חודשים, שבסופם יחזירו את המכשיר לחברה או יקנו אותו ממנה. שכירת המכשיר מחייבת גם הצטרפות לאחת מחבילות החברה, ואף לשירות התיקונים.

מחירי הליסינג מתחילים ב-4.90 ¤ בחודש עבור מכשיר Telit V270, ומגיעים ל-34.90 ¤ בחודש עבור מכשיר המוטורולה Z6. התוכניות שמגיעות עם המכשיר כוללות גם הן תשלום חודשי, בנוסף לחבילות של דקות או מחיר קבוע לדקה. על התוכנית הכי פשוטה, שכוללת מחיר אחיד של 59 אגורות לדקה לכל הרשתות, תשלמו 9.90 בחודש. התוכנית הכי רחבה, שכוללת אפשרות להצטרף לחבילת דקות, שירות תיקונים וחבילת טלוויזיה בסיסית או חבילת ניווט, תעלה כבר 29.9 ¤ בחודש, וזה ללא התשלום על השיחות עצמן.

חבילות הדקות מתחילות מ-45 ש"ח לחודש על 100 דקות לכל הרשתות ו-45 אגורות לדקה מעבר לכך ועד 399 ש"ח ל-900 דקות לכל הרשתות. יש גם חבילות עם מבצעים למשפחה ומסלול בסיס ב-69 אגורות לדקה לכל הרשתות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully