וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגאדג'ט הגרוע של השבוע

30.11.2007 / 4:12

אם היו מראים לכם מכשיר שאמור לתקן את הראייה תוך 10 דקות, בעזרת גלים על-קוליים, הייתם משתמשים בו?

אני באמת לא יודע מה יש לאנשים נגד משקפיים. כבר מזמן לא מדובר בסתם חתיכות זכוכית שמאפשרות לחלקנו לראות טוב יותר – משקפיים הם אביזר אופנה לכל דבר, ושימוש משכיל במיקום האסטרטגי שלהם על הפנים יכול להפוך כל אחד ואחת לחינניים יותר. ובכל זאת, מדי שנה מחליטים הרבה מאוד אנשים ללכת לניתוח מיוחד שיאפשר להם לראות טוב גם ללא המשקפיים. ובכן, זו בהחלט הבחירה שלהם – שיבושם להם, כפי שאומרים. אבל מה שלא תעשו, כדאי שבכל טיפול הקשור לעיניכם יהיה מעורב איש מקצוע.

הסיבה לאזהרה הזאת היא הגאדג'ט הגרוע של השבוע שלנו – מכשיר בשם Eye Power. מדובר בקופסה לא גדולה עם עינית, אותה מצמידים אל העין שלכם ל-10 דקות. בדקות האלה, גלים על-קוליים מעסים לכם את העיניים ומחזירים לכם ראייה מושלמת. או משהו.

ברצינות, מי יהיה "אמיץ" מספיק בשביל לנסות את זה על העיניים שלו, בלי קונצנזוס מדעי על כך שהדבר הזה עובד. מעבר לכך שמישהו ייצר כאלה ומוכר אותם בכ-800$, אנחנו לא יודעים כלום על המכשיר. אין עליו מאמרים בעיתוני רפואה. מכשיר שכזה, אם היה עושה את מה שהוא מבטיח, ללא ספק היה מגיע מהר מאוד לעיתונים ומגזינים מדעיים נחשבים. אבל לא, במקרה של Eye Power אנחנו אמורים להאמין שהוא לא רק לא גורם נזק אלא גם משפר את הראייה. לא, תודה, אנחנו מעדיפים לקרוא לו הגאדג'ט הגרוע... של השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully