וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וידאודרום

1.12.2007 / 12:39

משחקים חדשים של שתיים מהסדרות הגדולות ביותר הולכים ומתקרבים. בעשר אותיות: Deus Ex. GTA

בכל שבוע עולים טריילרים לוואלה! וידאו. ובכל שבוע אנחנו אוספים אותם למדור שכולו הנאה צרופה. חוץ מכשהטריילרים לא מוצלחים. שאז הוא הנאה לא כל כך צרופה.

אבל השבוע... השבוע יש לנו את הטריילר של הטריילר של GTA. כן, כשיש לכם משחק שיימכר גם אם לא תעשו כלום חוץ מלהוציא אותו לשוק, אתם יכולים לעשות טריילרים לטריילרים. ויש לנו גם את דאוס אקס וקראש באנדיקוט. שלא תגידו שלא היה לכם עונג שבת.

Crash of the Titans

בדרך כלל, אני לא מאוד אוהב כשטריילר של משחק חדש לא באמת מראה שום דבר מהמשחקיות של הכותר. אחרי הכל, אם המשחק הוא כל כך טוב, למה שיראו משהו אחר ולא אותו. אבל לכלל הזה יש יוצאים מהכלל, וכאן אנחנו מגיעים לאחד מאלה.

זה לא שאני לא רוצה לראות איך נראה הכותר החדש בסדרת 'קראש באנדיקוט' – אני דווקא כן. המשחקים האלה אמנם לא ניחנו בשינויים מהותיים מדי מכותר לכותר, אך תמיד כיף לדעת למה לצפות. עם זאת, הטריילר הזה הצליח ממש להצחיק אותי, אפילו שהוא לא קשור לכלום. מה עוד, שהמשחק כבר יצא (וקיבל ביקורות לא רעות, בסך הכל – בקרוב אחת גם אצלנו), אז הפעם זה נסלח.

Battle for the Pacific

אני חושב שאני מדבר בשמם של מרבית הגיימרים כשאני אומר שנמאס כבר ממשחקי מלחמת העולם השניה. באמת, חבר'ה, לא מיצינו? נחתנו עשרות פעמים בנורמנדי, שחררנו את אותם הערים הצרפתיות ולפעמים אפילו חווינו רעב בסטלינגרד. לא פלא שסדרת Call of Duty כבר עברה לזמנים מודרניים יותר, ואילו Medal of Honor מסתמכת פחות על המלחמה ויותר על גימיק כמו צניחה ממטוס בתחילת כל משימה. האמת היא, שאפילו את זירת הקרבות של האוקיאנוס השקט כיסינו מספיק פעמים.

אבל בכל זאת, יש משהו מעניין מאוד בטריילר של Battle of the Pacific, ויותר מזה – במשחק שעומד מאחוריו. הדבר המעניין הראשון הוא שהמשחק נעשה בשיתוף של ערוץ ההיסטוריה, וזה משהו שאנחנו לא רואים הרבה. הדבר השני הוא שיחסית למשחק כזה, הוא נראה ממש לא רע. השאלה היא אם כבר הגענו לתקופה בה לפתח משחק עם גרפיקה שדומה ל-Far Cry זה משהו שכל מפתחת יכולה לעשות, או שמא עומד לפנינו להיט חדש. את כל זה נדע בשנה הבאה, כנראה, כשהמשחק יגיע לאקס-בוקס 360 ולפלייסטיישן 3.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

Grand Theft Auto IV

לא, אין עדיין טריילר חדש ל-Grand Theft Auto IV. יהיה אחד ממש בקרוב – ב-6 בדצמבר, אבל זה עדיין לא הוא. מה זה הדבר הזה, אם כך? מדובר בסרטון מאוד קצר בו רואים איך אנשים מציירים גרסה ענקית של העיצוב הסופי אותו נמצא על קופסאות המשחק.

בדרך כלל, היינו מוותרים על דבר כזה, אבל הסרטון הזה הגיע לוידאודרום מכמה סיבות: ראשית כל, זה GTA IV, וכל דבר שקשור למשחק הזה מקבל אצלנו מקום של כבוד. ושנית, הקופסאות של המשחק הזה מעולם לא מעוצבות בצורה סתמית – הן מרמזות על מה שיש בפנים, ונותנות הצצה אל הדמויות אותן נוכל למצוא בכותר עצמו. גם הפעם, נסו לדלות פרטים מהתמונה אותה אתם רואים – יש שם כמה דברים די מעניינים.

Gripshift

בזמנים עברו, היה הגיוני לנו להכנס לחנות ולקנות משחק קטן כמו Micro Machines, שלא סיפק עלילה קוהרנטית או משחקיות מרתקת, אבל היה יכול להיות כיף לחצי שעה מדי פעם, כשאין לנו משהו יותר טוב לעשות. הזמנים השתנו, ועכשיו השוק העיקרי למשחקים כאלה הוא על קונסולות ניידות או באינטרנט. כשאנחנו הולכים לקנות משחק בחנות, זה בדרך כלל משהו יותר רציני מבחינת השקעה.

בשביל דברים כאלה בדיוק הושקו שירותים מיוחדים לקונסולות של הדור השביעי. מדובר בשירות ה-XBLA לאקס-בוקס 360 ו-PSN לפלייסטיישן 3. יש במקומות האלה משחקים קטנים וכיפיים, שמעבירים את הזמן, עולים כמה עשרות שקלים ומורדים ישירות אל הכונן הקשיח של הקונסולה. כזה הוא Gripshift.
הכותר הזה החל את חייו על קונסולת ה-PSP הניידת של סוני, וזכה לפופולאריות רבה, כמו גם לשבחים מהתקשורת. אם היו מעבירים אותו כ"כותר חנויות" גם ל-PS3 ול-X360, ספק אם מישהו היה באמת משקיע בו הרבה כסף, אבל ככה – כשהוא ניתן להורדה, יש לו סיכוי לא רע להצליח. האמת היא, שעל הפלייסטיישן 3 הוא כבר הצליח, ועכשיו הגיע התור של האקס-בוקס.

Deus Ex 3

לא כולם אהבו את Deus Ex, כשיצא לפני יותר מ-7 שנים. חבל, באמת חבל. לכותר הזה היה עומק, הן משחקי והן עלילתי, שהפך אותו לחוויה מאוד מעניינת גם מעבר לסתם פיענוח של תעלומה מרכזית. ההמשך שלו - Deus Ex: The Invisible War, היה (למרות היותו משחק די טוב), הרבה פחות מתוחכם והרבה פחות חדשני. בכל מקרה, היה ברור שאנשי Eidos - בעלי הזכויות למותג, לא יזנחו אותו, ועכשיו מגיע גם הסרטון הראשון שקשור ל-Deus Ex 3.

אמנם ידענו כבר כמה חודשים שהוא נמצא בפיתוח, אבל עכשיו מגיעים הפרטים הראשונים. ראשית כל, מי שמפתח את הכותר הזה הוא אולפן חדש, שיושב במונטריאול. על פי המידע שהגיע, פיתוח המשחק מתבצע על ידי צוותים קטנים שעובדים יחד ולא ממהרים לשום מקום. הפיתוח של המשחק צפוי לקחת עוד כשנה וחצי-שנתיים, מה שמסביר למה בקדימון הנוכחי לא באמת רואים שום דבר. אבל יש לי תקוות גדולות למשחק הזה, ואני מקווה שלא אתאכזב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully