וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: Orbitouch

חברת Blue Orb לוקחת את רעיון המקלדת הארגונומית לשיאים חדשים של קיצוניות. מקשים, מסתבר, זה פאסה

כשהמקלדות הפכו לסטנדרטיות, מעטים חשבו על ארגונומיות ומחלות שיכולות להיגרם בעקבות ישיבה יום-יומית ממושכת מול המחשב. עם השנים התחלנו לראות דלקות שונות שקשורות למקלדות, ואיתן התחיל לפרוח גם שוק המקלדות המותאמות-משתמש. עם זאת, הרעיון הבסיסי לא השתנה – יש מקלדת עם מספר מסויים של מקשים, עליהם צריך ללחוץ בשביל שעל המסך תופיע אות מסויימת. חברת Blue Orb הבינה שלא לכולם זה מתאים, ויצרה את ה-OrbiTouch שלה.

מדובר במכשיר שממש לא דומה למקלדת רגילה. יש כאן בסיס עם שתי כיפות שמותאמות לכפות הידיים שלכם. כל אחת מהכיפות האלה יכולה לזוז ל-8 כיוונים שונים. שילוב בין תזוזות של שתי הכיפות נותן 64 מצבים שונים, בהם משתמשים בשביל להציג אותיות, מספרים ופונקציות נוספות. מעבר לכך, ניתן גם להשתמש באחת הכיפות בתור עכבר.

ב-Blue Orb מבטיחים שעקומת הלמידה של המקלדת החדשנית לא בעייתית כלל. תוך מספר דקות אפשר ללמוד את האפשרויות הבסיסיות, ותוך מספר שעות כבר להקליד במהירות סבירה. אני לא חושב לרגע שזה מוצר להמונים, אבל כל מי שהמקלדת הרגילה לא מתאימה לו מסיבות ארגונומיות, אולי ימצא מזור לכאביו בדמות ה-OrbiTouch. השאלה היא רק אם תסכימו לשלם 399$ בשביל חיים ללא כאבים בפרקי הידיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully