וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחממות בקרב המהירות

חברת הוט מעלה את רף מהירות האינטרנט בכבלים, ומציגה עם 012 חבילה של 10 מגהביט. המחיר בהתאם

שוק האינטרנט המהיר לא עומד במקום. אם בהתחלה היו נראו חבילות של חצי מגהביט סבירות, כיום רבים מתקדמים למהירויות של 2.5-3 מגה. אבל זה הרוב, ויש גם מיעוטים. מיעוט אחד נשאר במהירויות נמוכות כי הוא לא צריך יותר מזה, ומיעוט קיצוני אחר רוצה תמיד את המהירות הכי גבוהה שקיימת בשוק.

לפני פחות מחודש, העלתה חברת בזק את רף המהירות של האינטרנט המהיר לצרכן הפשוט, כשהציגה את חבילת ה-8 מגהביט. כאמור, רק כמה שבועות עברו מאז, וכבר אנחנו מקבלים מתמודד חדש בזירה – הפעם מכיוון חברת הוט וספקית האינטרנט 012.

החבילה החדשה כוללת מהירות של 10 מגהביט (1.25 מגהבייט) בשניה – מהירות אסטרונומית למדי בהשוואה לחבילות ההמוניות, שיכולה לגרום להתקף נוסטלגיה אצל כל מנויי הכבלים שהשתתפו בניסוי אינטרנט מהיר לפני שנים רבות. מהירות ההעלאה בחבילה תהיה 1 מגהביט לשניה. באשר לזמינות החבילה – בהוט אומרים שיוכלו לספק אותה ל-98% מאזרחי ישראל. זאת אומרת שכל מי שיש לו תשתית של הוט בבית או בסביבתו, יוכל ליהנות מהחבילה החדשה.

עם זאת, בשביל לקבל חבילה במהירות גבוהה כל כך. תצטרכו לשלם הרבה מאוד כסף. חבילת התשתית תעלה לכם 249 ¤ במקרה ואתם מנויי הטלוויזיה של הוט, ו-259 ¤ אם לא. בנוסף לכך, תתבקשו לשלם סכום של 155 ¤ בחודש לספקית השירות 012.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully