וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יומו של המק

2.12.2007 / 21:06

היבואנית החדשה של מוצרי אפל בישראל מתחילה לנסות ללמד את העם היושב בציון אהבת מק מהי

חברת iDigital, שהפכה לא מכבר לנציגה הרשמית של Apple בישראל, רוצה שתקנו את המוצרים של החברה. בשביל להשיג את המטרה, מארגנת החברה בשיתוף עם חנות הנדי אירוע שיווקי-לימודי בקניון דיזנגוף סנטר התל-אביבי.

האירוע, שיתקיים בעוד כשבועיים, בשעות הערב של 17 ו-18 בדצמבר, צפוי להיות מעניין לאנשים שלא מכירים את המוצרים של אפל, בזכות הרצאות אודות מוצרי החברה – נגני iPod, מערכת ההפעלה MacOS ואף מעבר מ-PC ל-Mac. סביר להניח שההרצאות תהיינה שיווקיות ברמה זו או אחרת, כך שכדאי להביא אליהן גם קורטוב חשיבה ביקורתית, אך זו עדיין הזדמנות טובה להבין למה יש אנשים ששונאים PC ומתים על Mac. חוץ מההרצאות, יפעלו במקום גם מתחמים בו ניתן יהיה לשחק עם המוצרים החדשים של החברה. אם אתם נכללים בקבוצה של חסידי החברה, מבטיחים אנשי הנדי מבצעים והנחות משמעותיות על מוצרי אפל.

הפעילויות אותן ניתן יהיה לראות ולשמוע באירוע הזה נפוצות בהרבה מדינות בעולם בהן יש חנויות קונספט של אפל. אצלנו, כידוע, עדיין אין חנות כזו. ב-iDigital אמנם אומרים שיש להם כוונה לפתוח, אבל אין תאריך או מיקום, אז האירוע בסנטר הוא הזמנות נדירה יחסית לראות עולם טכנולוגי שנחשב לנחלתם של מעטים מאוד בישראל. גם אם אתם לא מתכוונים לקנות שום דבר – ומעבר מ-PC ל-Mac הוא בהחלט לא דבר שיש להקל בו ראש, זו יכולה להיות חוויה מעניינת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully