וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיזוג-על בתעשיית המשחקים

שתי ענקיות המשחקים – אקטיוויז'ן וויונדי גיימס, הודיעו על מיזוג תחת השם החדש Activision Blizzard

השבוע של תעשיית הגיימינג ממשיך להיות רועש. אחרי פרשיית פיטורים סבוכה באחד מאתרי המשחקים הגדולים בעולם, מגיעה כעת ידיעה נוספת – מתחום הכלכלה הפעם, שמצליחה להפתיע רבים מאוד בתעשייה הזאת. חטיבת המשחקים של ויונדי וחברת אקטיוויז'ן – שתי חברות משחקים ענקיות, שעוסקות הן בפיתוח והן בשיווק כותרים, הודיעו כי הן מתמזגות.

העסקה, שהשווי המדווח שלה הוא 18.9 מיליארד דולרים, תיצור חברה ענקית חדשה שתשלוט על נתח ניכר מעולם הגיימינג, ותתחרה מבחינת הגודל – הן של החברה והן של הזכיונות בהם מחזיקה - ב-Electronic Arts האימתנית. אם השם ויונדי לא מוכר לכם – מדובר בחברת הגג שמחזיקה, בין השאר, בחברות Blizzard ובמותג Sierra.

בתיקיית הזיכיונות של הענקית החדשה יהיו משחקים כמו World of Warcraft, Call of Duty, Guitar Hero, Tony Hawk ורבים האחרים. שמה של החברה החדשה יהיה Activision Blizzard, וחבילת השליטה בה – בגודל 52% ממניות החברה, תהיה של Vivendi.

באתר של Blizzard מיהרו להעלות הודעת הרגעה בשביל חובבי World of Warcraft ומשחקים אחרים שלהם, בה נמסר שהמיזוג לא ישפיע כלל על הפעילויות של החברה. פרטים נוספים על העסקה ייוודעו בעוד מספר שעות, כשנציגי שתי החברות יערכו שיחת וועידה עם המשקיעים ויסבירו להם מה עומד לקרות. אנחנו נעדכן אתכם בפרטים החדשים כשנקבל אותם לידינו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully