וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: BUG

הגאדג'ט שלפניכם יכול לעשות הרבה מאוד דברים, בעזרת שילוב של רכיבים נתיקים ותוכנות קוד פתוח

המכשיר אותו אנחנו מביאים לכם היום הוא לא סתם גאדג'ט – המלה הזאת לא נותנת לו את הכבוד הראוי. אם כבר, מדובר בסופר-גאדג'ט, כזה שאולי מסמל את דור העתיד של מכשירי אלקטרוניקה אישיים. אבל מספיק להתלהב, בואו נראה במה מדובר.

חברת Bug Labs היא שחקנית חדשה בתחום האלקטרוניקה האישית, והמוצר הראשון שלה הוא BUG – פלטפורמה פתוחה ליצירת גאדג'טים. אם התיאור הזה נשמע לכם מוזר, אתם לא היחידים. מדובר, בעצם, ביחידת בסיס בעלת כפתורי שליטה ומסך LCD קטן, אליה ניתן לחבר רכיבים שונים בשביל ליצור גאדג'טים מותאמים אישית. יחידת הבסיס מריצה לינוקס וכוללת ערכת פיתוח תוכנות ל-BUG.

המודולים אותם נוכל לראות עוד ב-2007 הם GPS, מצלמה דיגיטלית, מסך מגע וגלאי תנועה, כשבתחילת 2008 יצטרפו אליהם גם מסך מגע כפול, מיני-מקלדת, רמקול עם כניסות אודיו וטלפורטר (אנחנו חושדים שהאחרון הוא בדיחה, אבל מי יודע). כיוון שהתכנות הוא פתוח, צפויה לקום לדבר הזה קהילה שתפתח תוכנות שונות ומשונות לשילובים שונים של מודולים, מה שיאפשר לכם ליהנות גם בלי ידע בפיתוח תוכנה.

אם אתם רוצים דוגמה למה שאפשר לעשות: שילוב של מצלמה ו-GPS יאפשר להקליט את הקואורדינאטות של כל מקום בו צולמה תמונה ואילו שילוב של מסך מגע וכניסות אודיו יאפשר לערוך קטעי צליל בנוחות בלי צורך במחשב. עם הזמן יצטרפו עוד ועוד מודולים, ואיתם עוד ועוד יכולות למכשיר המגניב הזה. באשר למחיר, הוא עוד לא ידוע, אבל יפורסם ממש בקרוב..

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully