וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העולם של נוקיה

במהלך אירוע Nokia World הכריזו בכירי החברה על מספר יוזמות ירוקות, רשת חברתית והורדת שירים בחינם

חברת נוקיה הכריזה היום, במהלך אירוע ה-Nokia World המתקיים באמסטרדם, על מספר חידושים שישנו, לדעת אנשי החברה, את הדרך בה אנחנו מסתכלים על טלפונים ניידים בשנת 2008.

בכל הקשור להכרזות על מכשירים הייתה אכזבה מסויימת – רק מכשיר אחד הוצג באירוע, 3110 Evolve שייחודיותו טמונה בכך שיש בו יותר מ-50 אחוזים של חומרים ניתנים למחזור. בכלל, בנוקיה שמים דגש רב על איכות הסביבה והחיים. מעבר להקטנת האריזות והצגת מטען חדש שצורך הרבה פחות חשמל, הודיעו בחברה על תמיכה ב-Pangea Day – אירוע בינלאומי שייערך ב-10 במאי ומטרתו לקרב את תושבי העולם בעזרת משדר מיוחד של 4 שעות שישודר בכל רחבי כדור הארץ.

חוויה משותפת

אך ההכרזות העיקריות של נוקיה נגעו לשני שירותים חדשים של החברה. השירות הראשון הוא Ovi – מערכת משולבת שתפעל כתוכנת מחשב שתחליף את ה-PC Suite במכשירי מולטימדיה, אתר אינטרנט ותוכנה על הטלפון הסלולרי. ההכרזה הראשונית של המערכת הייתה לפני חודשיים, אך היום אנחנו מקבלים פרטים נוספים ולו"ז התקדמות.

המערכת תשלב את השירותים הקיימים של נוקיה, כמו סנכרון של ספר כתובות, שירות מפות, שירות מוזיקה ושירות המשחקים העתידי N-Gage, ובו בזמן תהיה פתוחה לפיתוחים חיצוניים כמו תוספים של פייסבוק או יוטיוב. יהיו ל-Ovi גם סממנים של רשת חברתית, שיאפשרו לכם ליצור קשר עם האנשים הרשומים בספר הטלפונים שלכם בדרכים שונות. נכון לעכשיו, נמצא השירות בבטא סגורה, ובעוד מספר חודשים יגיע גם לבטא פתוחה, ממנה ייצא אל אוויר העולם במהלך 2008.

מוזיקה כלולה במחיר

השירות השני שנוקיה הציגה הוא Comes With Music – יוזמה חדשה שתחל באמצע השנה הבאה. כל מי שיקנה טלפון סלולרי של נוקיה ששותף לתוכנית, יקבל גישה של 12 חודשים לשירות השירים של נוקיה, אשר יכלול את כל ההיצע של חברת הענק Universal.

עוד לא יודע באיזה פורמט יהיו השירים, והאם תהיה עליהם הגנה כלשהי, אבל בנוקיה מבטיחים שלא תהיה הגבלה על הורדות, לא יהיו מחירים נסתרים ולאחר שהשנה תעבור – השירים ימשיכו לעבוד. אנשי נוקיה אף נמצאים כיום בדיונים עם חברות מוזיקה אחרות בשביל להרחיב את ההיצע. באירוע נאמר כי זוהי יוזמה כלל-עולמית, אך טרם ידוע אם יש להבין את זה פשוטו כמשמעו ולהניח שגם בישראל נוכל ליהנות מהתוכנית.

  • עוד באותו נושא:
  • נוקיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully