וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוכנת השבוע: Revo Uninstaller

4.12.2007 / 21:55

תוכנת השבוע שלנו נותנת אלטרנטיבה לממשק הסרת התוכנות של 'חלונות', ועושה את זה באופן מאוד מוצלח

אחד החסרונות הברורים של מערכת ההפעלה 'חלונות' הוא הצורך בהתקנה והסרה של תוכנות. הבעיה היא שלא תמיד קל להסיר אותן, וגם כשכן – רבים מאיתנו מתעצלים לעשות זאת. בנוסף לכך, לעיתים נשארים אחרי ההסרה הרבה דברים לא שימושיים בתוך המחשב. בשבוע שעבר הראנו לכם את ה-CCleaner – מנקה שכל תפקידו הוא לנקות את כל הזבל שהצטבר במהלך השנים. אבל היום, היום אנחנו מראים לכם שלא חייבים להשתמש בממשק של חלונות בשביל להסיר תוכנה.

תוכנת ה-Revo Uninstaller קיימת בשוק כבר זמן מה, אבל מעטים משתמשים בתוכנות צד שלישי בשביל הסרת דברים ממערכת ההפעלה בגלל שהממשק המובנה של 'חלונות' עובד בסדר. זה כל העניין, בעצם – הוא עובד בסדר, אבל לא יותר מזה. Revo, לעומת זאת, מוסיפה לפעילות הבסיסית של הסרת תוכנה גם אפשרויות נוספות.

ראשית כל, Revo מציג בקלות מידע על התוכנות אותן אנחנו אולי רוצים להסיר, כולל הגרסה שלהן ותאריך ההתקנה. בנוסף, הוא סורק את המערכת לפני ואחרי התהליך בשביל לוודא שלא נשארו קבצים, מפתחות Registry ושלל דברים אחרים שעלולים לשרוד את ההסרה. אך התכונה המעניינת ביותר של Revo היא מצב ה'צייד'. המצב הזה מאפשר לכם להפוך את הסמן שלכם לכוונת, ואז "ליירט" קבצים או קיצורי דרך אל התוכנות אותן אתם רוצים להסיר. לחלופין, אפשר לגרור את הקבצים לסל מיוחד. כשאתם עושים את זה, הצייד מזהה לאיזו תוכנה שייך הקובץ ושואל אם ברצונכם להסירו.

מעבר לכך, יש כאן גם אפשרויות של ניקוי המערכת, ניקוי דפדפנים וניקוי של אופיס – כל מה שצריך בשביל להסיר את הקבצים הזמניים וקבצים בהם אף אחד כבר לא משתמש ולא ישתמש. ואם אתם מרגלים, תוכלו אף למחוק תוכנות וקבצים בצורה שלא אמורה לאפשר שחזור של מידע.

אם אתם עובדים עם יותר ממחשב אחד, תשמחו לדעת שיש עכשיו גם גרסה ניידת לתוכנה, אותה שמים על כונן פלאש, מה שמאפשר לעבור ממחשב למחשב ולנקות אותם. כיוון שהיא תופסת רק 1.6 מגהבייט, לא אמורה להיות לכם בעיה מבחינת המקום. וכן, אם עוד לא הזכרנו – כל זה בחינם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully