וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: Wizpy

נגן המולטימדיה הזה כולל בתוכו גרסה של מערכת ההפעלה לינוקס, אותה ניתן להריץ מכל מחשב

משהו עובר על עולם הגאדג'טים. רק אתמול הראנו לכם כאן גאדג'ט שפועל על לינוקס, והיום אנחנו מקבלים עוד אחד כזה. נכון ששניהם יוצרו על ידי חברות קטנות, שכנראה העדיפו לינוקס על פיתוח של מערכת הפעלה ייעודית, אבל מי אמר שזה דבר רע? אם המגמה הזו תמשיך, וגם יצרנים גדולים יותר ייאמצו את מערכת ההפעלה הפתוחה, יהיו לנו הרבה יותר אפשרויות של התאמה אישית מבחינת הממשק והשימושיות של המכשירים.

הגאדג'ט שהגיע למדור שלנו היום הוא, בבסיסו לפחות, נגן מולטימדיה עם זכרון פלאש של 4 גיגהבייט, שיכול לנגן שירים וסרטים, להציג תמונות, להקליט צלילים בעזרת מיקרופון מובנה ואף כולל רדיו מובנה ואפשרויות של קריאת טקסטים. אבל זה לא ממש דבר ייחודי, אפילו שכאן אנחנו מקבלים עיצוב לבן ודי יפה. מה שמייחד את ה-wizPy (זהו שמו) הוא מה שאפשר לעשות כשמחברים אותו למחשב.

בתוך הנגן הזה יושבת לה מערכת הפעלה – גרסה של לינוקס, שמתעוררת לחיים כשהיא מזהה חיבור למחשב ומאפשרת לכם להיכנס אל תוך הממשק שלה. בתוך המערכת הזאת יש לכם דפדפן אינטרנט, תוכנת מיילים, האלטרנטיבה החינמית של אופיס (OpenOffice) ותוכנה המאפשרת שיחות VoIP. בעקרון, זה יאפשר לכם לקחת מיני-מחשב אתכם לכל מקום, ולהשתמש בו בתור נגן גם כשאתם בדרך ממחשב למחשב. מחיר כל החבילה הזו הוא 290$ - לא בשמיים בכלל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully