וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה אנחנו גולשים?

מעיין כהן

5.12.2007 / 15:48

סקירה ענפית של דן אנד ברדסטריט מגלה מי משתמש הכי הרבה באינטרנט, ואיפה המרכזיות לא ראו עומס מעולם

משתמשי האינטרנט הבוגרים בישראל גולשים 37.4 שעות בחודש בממוצע, כאשר הממוצע בקרב בעלי פס רחב עומד על 38.8 שעות בממוצע, לעומת 10.9 שעות בקרב גולשים בקיבולת נמוכה. כך עולה מסקירה ענפית שערכה חברת דן אנד ברדסטריט ישראל על ענף האינטרנט. דן אנד ברדסטריט מציינת, כי נתון זה מעמיד את הגולש הישראלי במקום השני בעולם בבחינת מספר שעות הגלישה הממוצע, אולם הסקירה לא מפרטת את מספר השעות הממוצע במדינות אחרות.

מהנתונים על 14 הערים הגדולות בישראל עולה, כי שיעור הבעלות על מחשבים בקרב משקי בית הינו הגבוה ביותר בראשון לציון (ל-74.1% ממשקי הבית בעיר מחשב), ואחוז משקי הבית המנויים לשירותי אינטרנט הינו הגבוה ביותר בתל-אביב (כ-67.8%). שיעור החדירה הנמוך ביותר, הן של מחשבים והן של מנויי אינטרנט, נרשם בבני ברק (42% ממשקי הבית מחזיקים במחשב ו-25.1% ממשקי הבית מנויים לשירותי אינטרנט).

עוד עולה מהסקירה, כי חדירת האינטרנט המהיר בקרב האוכלוסייה היהודית בישראל הינה גבוהה במיוחד - 72% ממשקי הבית מחוברים לאינטרנט (מתוך כ-1.73 מיליון משקי בית יהודיים), ומתוכם כ-95% מנויים לאינטרנט מהיר, שהם כ-1.18 מיליון משקי בית.

בסוף 2006 ישראל דורגה במקום השמיני בעולם ברמת חדירת האינטרנט עם שיעור חדירה של 68.97% במשקי הבית (היהודים). את ישראל מקדימות מדינות כמו דרום קוריאה, מונקו, הונג קונג, איסלנד, סינגפור, הולנד ודנמרק. ארה"ב מדורגת במקום ה-25, ואנגליה במקום ה-20.

מהתפלגות על-פי גילאים עולה, כי שיעור חדירת האינטרנט הגבוה ביותר הינו בקרב משתמשים בגילאי 13-17, אשר 91% מהם הינם משתמשי אינטרנט. שיעור החדירה השני בגודלו הוא בגילאי 18-29, והוא עומד על 79%. שיעור החדירה בקרב אוכלוסייה מבוגרת הינו הנמוך ביותר, כאשר רק 45% מבני ה-50 ומעלה משתמשים באינטרנט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully