וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: Zigview S2

בחברת Zigview לא הסתפקו בבניית מסך מרוחק בשביל מצלמות דיגיטליות, והוסיפו לו גם גלאי תנועה

המצלמה, בשימוש נבון, היא כלי נהדר, שמאפשר לנו להנציח רגעים למען הזכרונות שלנו. בשימוש לא נבון, אם תהיתם, מדובר בכלי הרסני שגורם לנו להסתכל מבעד לעדשה ולצלם במקום לחוות את החוויות, אבל זה לא העניין כאן. מאז שנכנסו המצלמות הדיגיטליות לחיינו, אנחנו כבר לא מוגבלים על ידי פילמים של 36 תמונות ועלויות פיתוח גבוהות, כך שהמצב בכלל טוב.

עם זאת, הכלי הזה עדיין קצת מוגבל. בשביל לצלם בלי ציוד מיוחד, אנחנו צריכים להחזיק את המצלמה בידיים, או לשים אותה על טיימר, ובכך אנו מקריבים זוויות צילום לא נוחות וריחוק פיזי מהעדשה. גאדג'ט היום שלנו נועד בשביל להקל עלינו בסיפור הזה. Zigview S2 הוא, בעצם, מסך נייד שמתחבר אל מצלמת רפלקס דיגיטלית (יש דגמים שונים למצלמות של מרבית היצרנים הגדולים), ומאפשר גם ללחוץ מרחוק על כפתור הצילום. עם המסך מגיע כבל באורך 1.5 מטרים, אותו ניתן להאריך בעזרת כבלים מיוחדים שנמכרים בנפרד. הדבר טוב מאוד בשביל לצלם תמונות בלי שירגישו בנוכחותכם, מה שהופך אותו לאידאלי בשביל צילומים של חיות או ילדים קטנים.

התכונה המיוחדת ביותר של המכשיר הזה היא לא היכולת לצלם מרחוק, אלא גלאי התנועה שנמצא בתוך המכשיר. הגלאי, שעובד על רמות בהירות ב-9 אזורים על המסך, יכול לצלם תמונות בלי התערבותכם, במרווחי זמן אותם אתם קובעים. ניתן אף לקבוע את הרגישות של גלאי התנועה, כמו גם את הגדרות הצילום – כל זה בלי לגעת בגוף המצלמה. המחיר כאן כלל לא נמוך – כ-230 פאונד, אבל לא לחינם אומרים שלתמונה מושלמת אין מחיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully