וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגאדג'ט הגרוע של השבוע

אף מרגל לא היה מסכים להיראות בציבור עם עט המרגלים הזה, אפילו שיש לו מגרסה מובנית

אני לא יודע למה, אבל בזמן האחרון אנחנו רואים יותר ויותר גאדג'טים לאנשים הרוצים לחשוב שהם מרגלים. אל תבינו אותי לא נכון, לא מדובר בגרסאות אזרחיות של מוצרים בהם משתמשת קהיליית הביון, אלא בדברים שכאילו יצאו מפרודיה ממש גרועה על ג'יימס בונד.

אחד מהדברים האלה הוא הגאדג'ט הגרוע של השבוע אצלנו. מדובר בעט ממש לא אלגנטי, שכותב בדיו מיוחד!!! את הדיו הזה אי אפשר לראות באור רגיל, אלא רק באור אולטרה-סגול. כיוון שקשה מאוד למצוא מנורת UV בימינו, אחת כזאת באה מובנית בתוך העט. מעבר לכך, תוכלו להשיג אותן רק אצל אנשים מאוד מיוחדים. ואצל החברים שלהם. ואצל החברים של החברים שלהם. ובחנויות שמוכרות מתנות.

אבל זה לא הדבר שמייחד את עט המרגלים הזה. הו לא. הכבוד הזה שמור למגרסה! כן, כן, אם האויב מגיע ואתם חייבים לגרוס את כל התעודות שלכם, העט מספק את הפתרון, בתנאי שהתעודות שלכם ממש, אבל ממש קטנות. ואם כן, אז זהו, האויב שלכם ייאלץ לעבוד שנים בשביל לשחזר את כל מה שהשמדתם מ-9 החתיכות שיתקבלו בעקבות הגריסה.

יודעים מה, בואו נניח שזה נועד כצעצוע בשביל שילדים יעבירו אחד לשני הודעות בכיתה. גם במקרה הזה מדובר במכשיר ממש מעאפן. קודם כל, לילדים של היום יש אמצעים אלקטרוניים לשליחת הודעות – דבר הרבה יותר נוח מהעברת פתק מצד אחד של הכיתה לצד השני. ואיך בדיוק עובד הקטע של הגריסה? המורה מבקשת להעביר את הפתק והתלמיד גורס אותו בהפגנתיות ובולע את החתיכות?!

לפחות במחיר לא שוחטים אתכם – רק 5 פאונד עולה העט הזה, שזוכה לענוד בגבורה את אות הגאדג'ט הגרוע... של השבוע.



טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully