וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וידאודרום

8.12.2007 / 20:00

הקרב האימתני בין פיראטים ונינג’ות מגיע גם לוידאודרום, עם משתתף חדש בדמות הברברים, וקונאן נציגם

בכל שבוע עולים טריילרים לוואלה!וידאו, ובכל שבוע אנו לובשים מגפי פלדה ודוחסים אותם למדור ששמו וידאודרום. השבוע ניסינו "למגף" פיראטים, נינג'ות, פעלולנים וברברים, אבל אלה התאגדו ונתנו לנו מכות. ככה זה, לא מתעסקים עם גיבורי תרבות.

Burnout Paradise

Paradise City – העיר בה מתרחש המשחק Burnout Paradise, היא בהחלט גן עדן. אבל לא לכולם. הולכי רגל, למשל, יחשבו כנראה שהגיעו לגהינום, במיוחד אם הפחד הגדול שלהם בחיים זה להידרס. מי שכן יאהב את העיר, וגם את המשחק, הם אנשים שאוהבים – לפחות כשזה מגיע למשחקים – מהירות גבוהה ופעלולים מטורפים.

כדאי שחובבי המשחקים הקודמים בסדרת Burnout יהיו מודעים לכך שהכותר החדש אמור להיות נקודת פתיחה מחודשת בשביל הסדרה, שתתאים יותר לקונסולות מהדור החדש – פלייסטיישן 3 ואקס-בוקס 360, להן המשחק הזה יושק ב-25 בינואר 2008. במקום תפריטי מרוצים יש לנו עיר פתוחה, כשלהתחלת משימה צריך פשוט לעצור ליד אחד מ-120 הרמזורים בעיר. בנוסף, כל השינויים שנעשו לסדרה לאורך השנים נמצאים כאן כאפשרויות שניתן לשנות.

Age of Conan

אחד הצילומים המשעשעים ביותר שיש לי נעשה בתערוכת E3 לפני כשנה וחצי. בתמונה אני עומד ליד דוגמנית בלבוש מינימלי, וידיי נחות על חרב ענקית. זה היה בביתן של Age of Conan, משחק תפקידים המוני שהיה אמור להתחרות ב-World of Warcraft בעזרת עולם אלים יותר ורציני יותר.

מאז, כאמור, עברה שנה וחצי, ו-Age of Conan עדיין בפיתוח. עם זאת, הכותר לא נשכח, ואף מגיע בימים אלה לגרסת הבטא שלו. גרסת המחשב שלו צפויה לצאת ב-25 במרץ 2008, ובהמשך השנה נקבל גם את גרסת האקס-בוקס 360. כל זה קורה 76 שנים לאחר שיצא לאור הספר שהוליד את המיתוס על הברברי השתקן והאלים. האם קונאן יכבוש גם את אזרות'? נחכה ונראה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

Ninja Gaiden 2

דם, בבסיסו, הוא דבר מטריד לצפייה. זה מאוד הגיוני – אם הכל בסדר, הדם נשאר במקומות בהם לא רואים אותו, ואם כבר רואים – מישהו כנראה נפרד מנוזל חיוני לחייו. דרך קלה מאוד להפוך דם למטריד פחות, היא להציף איתו את שדה הראייה של הצופה, במיוחד כשהדם הוא מצועצע. על זה מסתמכת סדרת Ninja Gaiden, בה לכל אויב יש לפחות 20 ליטרים של דם ומשאבה מובנית שגורמת לו לפרוץ לגובה של 3-4 מטרים. במשחק החדש בסדרה – Ninja Gaiden 2, הדבר ברור עוד יותר, כיוון ששלוליות דם ענקיות נפוצות בו יותר מעצים.

אבל זו לא הסיבה בגללה אנו אוהבים את המשחק, ואת הגיבור שלו ריו האייבוסה. האהבה שלנו נובעת מכך שאלה משחקי פעולה מאתגרים, שדורשים מהשחקן יותר מסתם ללחוץ על כפתור המכות פעם אחר פעם. המשחק החדש צפוי לא לשבור את המסורת כשיושק לאקס-בוקס 360 באביב הבא, והציפיות הן לעוד כותר מאתגר ומהנה.

Pirates VS. Ninjas Dodgeball

אז מי היה מנצח בקרב אימתני, פיראטים או נינג'ות? בתחילת 2008 יוכלו בעלי האקס-בוקס 360 לנסות ולהכריע את השאלה הרת הגורל הזו בעזרת Pirates Vs. Ninjas Dodgeball, משחק קטן שיוצע להורדה דרך מערכת ה-XBLA.

מדובר במשחק מחניים בין הקבוצות הכי מגניבות של הדמויות הקולנועיות – פיראטים, נינג'ות, זומבים ורובוטים. רק הקאובויים לא נכנסו לרשימה הזו, וחבל, יש בהם מן המגניבות. אבל נחזור לסרטון שלפניכם – במקום רק להראות את המשחקיות של הכותר, הגדילו המפתחים לעשות ויצאו לרחובות לבושים כמו פיראטים, בנסיון למצואע את הנינג'ה החמקמק. התוצאה די מצחיקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully