וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוכנת השבוע: RocketDock

דידי חנוך

11.12.2007 / 8:18

רוצים ללכת בלי מק ולהרגיש עם. קבלו תוכנה שתאפשר לכם לפתוח יישומים וקבצים נפוצים בנוחות מקינטושית

אחת התוכנות המוצלחות ביותר שכלולה במערכות ההפעלה האחרונות של אפל היא Apple Dock, חלון צף עם אייקונים שמאפשר להפעיל תוכנות נבחרות בקלות ובמהירות.

מאז שאפל השיקו את הדוק, נעשו מספר נסיונות ליצור גרסה שלו לחלונות, ותוכנת השבוע שלנו הפעם היא כנראה המוצלחת מבין ההצע הקיים. RocketDock נותנת לכם גישה מהירה ונוחה מאד לדברים שחשובים לכם, וניתן לקנפג אותה כאוות נפשכם. ניתן להוסיף אייקונים, להוריד אייקונים, לשנות את מראה התוכנה בעזרת מספר רב של ערכות נושא שכלולות בהורדה וערכות נוספות שניתן להוריד מאתר המפתחים.

התוכנות והקבצים שניתן להפעיל מהדוק מופיעים בצורת אייקונים קטנים שגדלים כשהעכבר עובר עליהם, וניתן גם לגלול מעבר למספר המוגבל שמופיע בתצוגה. אנחנו, אגב, ממליצים לשמור על מספר סביר של יישומים שיופעלו מהדוק, אחרת רק תצרו לעצמכם עוד תפריט "התחל", ובאמת שמספיק אחד כזה בכל מחשב.

בנוסף להפעלת תוכנות וקבצים, ניתן גם לבחור שתוכנות שממוזערות יהפכו לאייקונים בדוק. האייקונים מציגים הצגה מוקדמת של התוכנה או החלון.

מדובר בתוכנה קלה מאד, שיכולה לרוץ כמעט בכל מחשב אפשרי. אם האנימציות של האייקונים דורשות משאבי מערכת במחשבים ישנים במיוחד, ניתן לבטל אותן וניתן גם לשנות את האיכות הגרפית של האייקונים עצמם.

יוצרי התוכנה בבירור חשבו על נוחות המשתמשים כעדיפות ראשונה, ויצרו את אחת התוכנות החינמיות הסימפטיות והמועילות שניתן למצוא כיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully