וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: PHS 300

11.12.2007 / 8:14

הקופסה השחורה והקטנה הזאת יכולה להפוך מכשיר טלפון סלולרי לנקודת גישה אלחוטית ניידת

האינטרנט האלחוטי הגיע לחיינו רק לפני כמה שנים, וכבר קשה לרבים מאיתנו לדמיין את החיים בלעדיו. אצלי בדירה ניתן למצוא בכל רגע נתון 1-6 מכשירים שמחוברים לרשת האלחוטית, וממנה גם לרשת העולמית. כל זה כמעט בלי כבלים. הו, החופש, החופש.

אבל כשאנחנו לא נמצאים בבית, העניין עם מציאת רשת אלחוטית זמינה הופך למסובך הרבה יותר. גם אם נחפש באזור אורבני, הסיכויים הם שמרבית הרשתות תהינה מוגנות או לא תאפשרנה גישה נורמלית לאינטרנט. כשמדובר באזור לא מאוכלס, הסיכוי למצוא רשת הוא כמעט אפסי. עם זאת, יש לנו מכשיר אחד עם יכולות חיבור לאינטרנט וזמינות גבוהה של קישוריות – הטלפון הסלולרי. מרבית הטלפונים החדשים מאפשרים להשתמש בהם בתור מודמים בשביל חיבור של מחשב לאינטרנט. זה אמנם יקר, אבל לפעמים אי חיבור לרשת יכול לעלות לכם יותר. השאלה היא, מה קורה כשרוצים לחבר כמה מחשבים, ורק טלפון אחד זמין?

התשובה מגיעה בדמותו של PHS300 מבית Cradlepoiint. מדובר בקופסה שחורה קטנה שפועלת על סוללות, מתחברת אל הטלפון הסלולרי ויוצרת נקודת גישה אלחוטית לאינטרנט. על פי נתוני היצרן, ניתן להשתמש בה כ-3 שעות בלי הטענה או מקור מתח חיצוני. הרעיון הזה מגניב מאוד, אבל שני קוצים יש באליה הזאת. הראשון הוא המחיר – כ-180 דולרים, והשני הוא התאימות. המכשיר הזה עובד רק עם מספר דגמים שנמצאים ברשתות האמריקאיות Sprint ו-Verizon. אבל אל דאגה, אם הרעיון יתפוס, הוא יגיע גם אלינו.

  • עוד באותו נושא:
  • cradlepoint

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully