וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: כרטיס מסך אלחוטי

12.12.2007 / 2:23

בהתאם לרוח האלחוט המנשבת בעולם, יגיע בקרוב גם כרטיס מסך חיצוני אלחוטי שמסוגל להתחבר ל-6 מסכים

חיבור ה-USB שימש אותנו לחיבור כמה דברים מאוד מוזרים אל המחשב – מצנן פחיות משקה, נעלי בית מחוממות ואפילו עניבה עם מאוורר מובנה. קל לשכוח שיש לו גם שימושים יותר רציניים, שגם לא בהכרח כוללים ציוד היקפי. כך, למשל, ראינו לפני זמן מה כרטיסי מסך שמתחברים למחשב דרך USB, ואפילו מצליחים לעשות עבודה לא רעה.

אבל זהו, תקופת הכבלים נגמרת, והדבר ברור גם למכשירי USB. מפצלים אלחוטיים הולכים ויורדים במחיר, ואילו כרטיסי מסך חיציניים מקבלים חיזוק בדמות ההמצאה החדשה של חברות DisplayLink ו-Alereon. מדובר באבטיפוס של כרטיס מסך חיצוני המתחבר דרך USB, אשר מעביר את התמונה אל המסך באופן אלחוטי.

הטכנולוגיה החדשה תגיע במהלך 2008 בשתי תצורות. הראשונה היא כרטיס מסך USB ומתאם בשביל המסך עצמו, ואילו השנייה תכלול מגוון של מסכים עם תמיכה מובנית. היצרניות מבטיחות קצבים של 120-150mbps וטכנולוגיה שמאפשרת להעביר תמונה בלי איבוד איכות, כמו גם אפשרות לחבר עד 6 מסכים לכרטיס אחד. כשהערכה תגיע באביב היא צפויה לעלות 150-250$, ואילו המסכים התומכים יעלו כ-150$ יותר מהמקבילה החוטית שלהם. כל זה כנראה יהיה טוב לאנשים שלא דורשים מהמחשב שלהם יכולות גיימינג מתקדמות, כיוון שכאן כבר צריך כרטיסי מסך חזקים מאוד.

  • עוד באותו נושא:
  • מסכים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully