וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

NBC עברו לסאנדיסק

NBC נפרדה מאייטיונס וחתמה על הסכם עם סאנדיסק, בעקבותו תספק תכנים לשירות ה-Fanfare

לפני מספר חודשים, הודיעה רשת הטלוויזיה NBC – אחת מארבע הרשתות הגדולות בארצות הברית, כי היא תפסיק לספק תכני וידאו לחנות ה-iTunes של אפל. הסיבה היא היעדר ההסכמה על הסכום אותו יקבלו ב-NBC מכל עסקה, ואי הרצון של אפל להעלות את המחירים. מדובר לא רק בתכנים של NBC כמו 'המשרד', 'חוק וסדר' ו'גיבורים', אלא גם בסדרות של רשתות הבת Sci-Fi, USA ו-Bravo.

חלק מהתכנים האלה זמינים כעת בשירות מקוון של NBC, ואפילו בחינם, אבל הם באים עם הגבלות. ניתן לצפות בפרקי סדרות רק שבוע לאחר ששודרו בטלוויזיה, אין אפשרות להעתיק תכנים לנגנים ניידים וכל העסק עובד רק עם אינטרנט אקספלורר ו-Windows Media Player, כך שמשתמשי המק והלינוקס נשארים בלי כלום.

הלילה חתמה חברת NBC על הסכם שיביא את הסדרות שלה גם לקהל נוסף. ההסכם הוא עם חברת Sandisk, ובעקבותו יופיעו תכני הרשת ורשתות הבת שלה בשירות ה-Fanfare של סנדיסק. השירות, שנפתח לא מזמן, מאפשר לקנות תוכן וידאו אותו ניתן להוריד למכשיר ה-TakeTV – כונן קשיח נייד בעל יציאות וידאו, אותו ניתן לחבר לטלוויזיה.

התכנים שיגיעו דרך ה-Fanfare יהיו מוגנים במערכות נז"ק מתקדמות, שיתווספו להגנות של השירות עצמו, אשר לא מאפשרות ניגון קבצים ממחשבים, אלא רק ממכשיר ה-TakeTV. מעבר לכך, הסכמי השידור הבינלאומיים יחייבו חסימה של הורדות ממדינות שאינן ארה"ב, אלא אם NBC יחתמו על הסכמים חדשים. מחיר הפרקים ייקבע בקרוב, כיוון שבחודש הבא המערכת כבר אמורה לעלות לאוויר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully