וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: Snapstream server

13.12.2007 / 3:14

לפניכם מכשיר הקלטה לארגונים גדולים ומכורים כבדים, שמסוגל להקליט 10 ערוצים בו זמנית ולחפש טקסט בכתוביות

שידורי הטלוויזיה הלינאריים – כאלה בהם מישהו קובע בשבילכם מתי מה ישודר – הם ענף מתנוון. סדר היום שלנו עמוס מדי, והטכנולוגיה מתקדמת מדי בשביל שנאפשר למרכיבי לוח המשדרים להכתיב לנו מתי לראות 'החדר של חני' ומתי את 'הסופרנוס'. זאת התיאוריה, לפחות. במציאות, אנחנו עדיין עבדים של לוח המשדרים, כשנקודות האור הן האינטרנט, שידורי VOD ומכשירי הקלטה.

מכשיר הקלטה כזה הוא גאדג'ט היום שלנו , שמגיע מבית חברת Snapstream. המכשיר הזה – תיכף תבינו למה – נועד לארגונים, אבל אני מאמין שכל מכור לטלוויזיה היה רוצה לראותו אותו בבית. למה? נתחיל מהנפח: 1.5 טרהבייט של מידע או, בתרגום לזמן הקלטה, 2300 שעות. למה שמישהו יצטרך כל כך הרבה, אתם תוהים. אם אתם מקליטים רק ערוץ אחד בו זמנית, גם עשירית מזה תספיק. וזאת בדיוק הנקודה – המכשיר הזה מסוגל להקליט 10 ערוצים שונים בו זמנית. לאחר מכן ניתן לחתוך את החלקים הרצויים, להמיר אותם לפורמט של Windows Media ואפילו לצרוב אותם על כונן ה-DVD המובנה.

אבל זאת אפילו לא התכונה הכי מגניבה שלו. מעבר להקלטת ערוצים, מסוגל המכשיר הזה להקליט בנפרד גם את רצועת הכתוביות, ולהפוך אותה לקובץ טקסט. לאחר מכן ניתן לחפש את המילים שמעניינות אתכם, ולעבור מיד לקטע הרצוי. בגלל זה השיווק העיקרי שלו הוא לחברות יחסי ציבור, שרוצות לדעת מתי מזכירים את הלקוחות שלהן בתקשורת. ניתן אפילו להגיד למכשיר אילו מילים לחפש באופן אוטומטי, וכשהוא רואה אותן, הוא יכול לשלוח התרעה בדואר אלקטרוני. ומה המחיר של כל הדבר הזה? לא מעט, כפי שאפשר לצפות – 15,000 דולרים.

  • עוד באותו נושא:
  • dvr

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully