וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וידאודרום

15.12.2007 / 13:29

הטריילרים המגניבים של השבוע כוללים איש ברזל ומשחק שמתרחש בדפדפן. מה שהם לא כוללים, זו שפיות

בכל שבוע עולים טריילרים חדשים לוואלה!וידאו. ובכל שבוע אנחנו שולחים את המשרתת הנורווגית שלנו - ברונהילדה, לקפץ באחו עם סלסלת קש וללקט את הטריילרים תוך שירת התקווה למדור הוידאודרום. השבוע ברונהילדה תפסה לנו גיבור-על, משחק דפדפן וקריין פתטי. היינו מפטרים אותה, אבל אנחנו מפחדים.

Iron Man

הסרט 'איירון מן' הולך, כנראה, להיות אחד הסרטים הגדולים של קיץ 2008. החל מהקאסט המרשים, ועד לטריילר הראשון המגניב – הכל זועק מרוב מגניבות. אבל גם אם הסרט יהיה מצויין - כולנו יודעים שמשחקים המבוססים על סרטים. בדרך כלל הנם מכונות חליבה שלא הושקעה בהן כלל מחשבה, מעבר לזאת על הכסף הרב שיזרום לכיסים כשילדים ירצו לקנות את הכותר.

אבל משהו מעניין עובר על המשחק החדש של איירון מן. על פי הטריילר הראשון הוא, אמממ, לא נראה גרוע. לא נראה גרוע בכלל, אפילו. באיזשהו מקום אפשר להגיד שהוא נראה מאוד מגניב. המשחק אמור להגיע לאקס-בוקס 360, ווי, פלייסטיישן 3, PS2 ו-PSP בקיץ הבא, ואנחנו – כמה שזה לא ייאמן – דווקא מחכים לו.

Battlefield Bad Company

סדרת משחקי Battlefield מוכרת בעיקר לשחקני ה-PC, בתור אחת מסדרות משחקי הפעולה ההמוניים המגניבות ביותר. יש במשחקי הסדרה גיוון רב מבחינת תפקידים, כלי נשק וכלי רכבטיס, כשהיישום של עבודת צוות גורם למשחקים להיות מגניבים לאורך זמן. שחקני הקונסולות אולי יכירו את Battlefield 2: Modern Combat, אבל זה מעולם לא היה משחק חובה לאף קונסולה אליה הוא יצא.

עכשיו מנסים אנשי EA לתקן את המצב עם Battlefield: Bad Company. כותר הפעולה הזה מפותח לאקס-בוקס 360 ולפלייסטיישן 3 בלבד. בניגוד למשחקי ה-PC, הוא צפוי לכלול מערכה לשחקן יחיד ולא רק מצב מרובה משתתפים. אם כי גם זה יהיה כאן, עם תמיכה ב-24 שחקנים.הכותר צפוי לצאת בפברואר הקרוב.

עוד בוואלה!

לשלם זול על חבילת הסלולר! עכשיו גם אתם יכולים

לכתבה המלאה

Secret Files: Tunguska

המשחק הזה הוא לא משחק חדש. האמת היא שהוא הושק כבר בסוף 2006, וזכה לביקורות די טובות, בזכות היותו קווסט מגניב עם גרפיקה יפה ועלילה מעניינת. העלילה, אגב, עוקבת אחר בחורה רוסיה החיה בברלין, שמנסה לחקור את פרשת היעלמותו של אביה ואת הקשר שלו לאירוע שהתרחש בטונגוסקה. למה אנחנו שמים את הטריילר, אם כך? בגלל גרסה חדשה, שיוצאת בקרוב בשביל קונסולת ה-Wii.

זה מאוד משעשע, אם אתם חושבים על זה. כשהקווסטים הראשונים הופיעו וקיבלו את השם Point and Click (הצבע ולחץ), הכוונה הייתה להזזת הסמן של העכבר אל המקום המתאים. כיום, על הווי, המשמעות של המושג הזה היא באמת להצביע לכיוון האובייקט שמעניין אתכם.

Kingdom Under Fire: Circle of Doom

סדרת משחקי Kingdom Under Fire, שהחלה את דרכה לפני כשבע שנים בתור משחק אסטרטגיה טקטי, עברה לא מעט שינויים בכותרים השונים בסדרה. המשחק החדש בסדרה – Circle of Doom, הוא כבר לא משחק אסטרטגיה בכלל. במקום זה, יש כאן משחק תפקידים לאקס-בוקס 360 עם היכולת לשחק יחד עם אנשים אחרים דרך השירות המקוון של מיקרוסופט.

אבל לא בגלל זה שמנו את הטריילר של המשחק כאן. הוא מיוחד לא בגלל מה שקורה בו, אלא בגלל הקריינות. אני לא יודע איפה הם לקחו את הקריין הזה, ומה הוא עישן לפני שהתחיל להקריא את הטקסט שלו, אבל התוצאה מלאה בפאתוס ומצחיקה עד מאוד.

Heroes of Might and Magic: Kingdoms

אם אתם מבוגרים מספיק בשביל לזכור איך עובד נורטון קומנדר, ושיחקתם באותה התקופה במשחקי אסטרטגיה, אולי תזכרו את תחושת החדשנות שהעביר Heroes of Might and Magic הראשון. לא היו אז משחקים דומים, עם פיוז'ן בין אסטרטגיה לבין קווסט לבין משחק ניהול. מאז ראינו כמה וכמה המשכים, ומספר עצום של חבילות הרחבה, אבל אותה החדשנות המקורית כבר לא הייתה שם.

עד עכשיו, זאת אומרת. Heroes of Might and Magic: Kingdoms הוא משחק מקוון המוני חדש בעולם של HoMM, אבל לא תצטרכו להכניס דיסק או להוריד משהו אל המחשב שלכם בשביל לשחק בו. הסיבה לכך, שמדובר בכותר שפועל מתוך דפדפן האינטרנט שלכם, והגישה אליו לא עולה כסף. הוא יושק באביב 2008.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully