וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: Safetype Mouse

16.12.2007 / 3:06

לא נוח לכם להשתמש בעכבר רגיל, אבל האלטרנטיבות מוזרות מדי? גאדג'ט היום שלנו יכול לעזור

לפני כמה ימים הראינו לכם כאן, במדור הזה, שילוב מאוד ביזארי של מקלדת ועכבר. השילובים האלה לא באים יש מאין, מטרתם היא בדרך כלל להפוך את העבודה מול המחשב ליותר בריאה ויותר נוחה. כך, למשל, תנועה רפטטיבית של כף היד – כמו בהקלדה או בהזזת עכבר – יכולה לגרום לתסמונת התעלה הקרפלית, בעיה של עצב בשורש כף. אבל כל מי שהתרגל כבר לעבוד עם מקלדת ועכבר רגילים, וצריך את היכולות האלה בשביל עבודה יום יומית, כנראה לא יעבור לשילובים מאוד מוזרים אלא אם יש לו ברירה.

אחת הברירות החדשות בתחום העכברים היא עכבר ה-Safetype. אי אפשר להגיד שהוא לא יוצא דופן, אבל עקומת הלמידה שלו לא צריכה להוות בעיה. העכבר הזה הוא ורטיקלי – מחזיקים אותו כמו ג'ויסטיק, ומזיזים אותו כמו עכבר רגיל. כך התנועה נעשית עם כל היד ולא רק עם כף היד, והינה פחות רפטטיבית. העכבר גם כולל גלגלת בחלקו העליון, מה שמאפשר להזיז אותה עם האגודל. המחיר של העכבר הוא 74 דולרים – מחיר די גבוה, אבל לא אם אתם שרויים בכאבים תמידיים כשאתם מנסים להשתמש בעכבר.

רק בעיה אחת יש לי עם ה-Safetype, והיא דווקא נפוצה גם בעכברים של שאר היצרנים. אני מבין את הרצון שלהם לייצר כלים ארגונומיים ונוחים ליד, אבל למה להתעלם מ-10 אחוזים מאוכלוסיית העולם? מה, אנחנו השמאליים לא אנשים? לנו לא כואבות הידיים? אנחנו לא נדמם כשידקרו אותנו? אפליה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully