וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: Tux Droid

17.12.2007 / 2:33

שנה וחצי אחרי המצאת ארנב ה-WiFi נבזטג, מגיעה התשובה הלינוקסאית בדמות פינגווין ויפי רב שימושי

בשנה שעברה, כאשר הושק נבזטג, ארנב ה-WiFi שמקריא מיילים ומשמש כשעון מעורר, הדיעות נחלקו בין "חמוד" ל"מפחיד". עכשיו שמגיעה מקבילת הלינוקס, קשה להאמין שמישהו יפחד ממנה. אחרי הכל, זה פינגווין!

מה הוא עושה? כל מה שהארנב עשה ועוד, והוא לא זקוק לרשת אלחוטית קיימת. ל-Tux Droid יש משדר בצורת דג שמתחבר למחשב ב-USB. כל עוד המחשב מחובר לרשת, יכול הפינגווין החביב לספר לכם מה השעה, מה בחדשות, לנגן לכם מוזיקה ולהסתובב, לרקוד ולנופף בסנפירים שלו.

את רוב הדברים האלה יכול היה גם הארנב לעשות, אבל מפתחי הפינגווין הלכו רחוק יותר. הוא יכול לשמש טלפון VOIP לשיחות רשת, לדוגמה. הוא גם יודע כמה חשוך כרגע ואף מכבה את הטלויזיה אוטומטית. בעיקרון, וזה מה שמרשים בו, ניתן לתכנת אותו לעשות כל דבר כמעט, וכבר יש לו קהילת מפתחים קטנה שמייצרת ישומים שמגבירים את השימושיות שלו.

אבל בואו נודה באמת: כמו קודמו, גם הרובוט הזה כאן בעיקר בגלל סיבה אחת: הוא חמוד לאללה. מה הוא לא? זול. 89 לירות שטרלינג זה די הרבה כסף, גם אם חסכתם לא מעט כשקניתם מחשב עם לינוקס ואופן אופס. כי Tux Droid לא רק נראה כמו פינגווין, הוא גם עובד רק עם מערכת ההפעלה שהפכה את הפינגווינים למותג. אם יש לכם חלונות או מק, חפשו לכם גאדג'ט אחר.

  • עוד באותו נושא:
  • tux droid

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully