וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

HOT HD: השבוע

HOT מקדימה את yes במרוץ לשידורים באיכות HD: תשיק את השידורים באיכות גבוהה כבר ביום רביעי

חברת הוט הודיעה היום כי בניגוד להודעות קודמות, לא תחכה עד לרבעון הראשון של שנת 2008 בשביל להשיק את שירותי ה-HD – שידורים בהפרדה גבוהה – שלה. השידורים יושקו כבר ביום רביעי הקרוב, ארבעה ימים לפני ההשקה של יס. הצעד הזה בא על רקע קמפיין חדש של יס, אשר עלה לפני כמה ימים עם הסלוגן "מצטערים, HD רואים רק ב-yes".

עם זאת, יש הבדלים בהיצע הערוצים של שתי החברות. הוט ויס כוללות בחבילת ה-HD שלהם את ערוץ הנשיונל ג'אוגרפיק, אבל הוט מציעה חוץ ממנו רק ערוץ אחד בשם VOOM, שמלקט תוכניות לייפסטייל, מוזיקה וספורט אתגרי מערוצי HD אמריקאים. התכנים ב-VOOM הינם באנגלית, ויתורגמו בהדרגה גם לעברית;
ואילו יס נותנת ללקוחותיה ערוץ ספורט וערוץ משולב של סרטים וסדרות. בהוט מבטיחים להעלות ערוץ ספורט וערוץ סרטים/סדרות משלהם בקרוב, בכפוף לאישור משרד התקשורת.

באשר לצד הטכני – לקוחות הוט שירצו HD כבר עכשיו יקבלו ממיר נוסף, שיעבוד יחד עם זה הקיים. במהלך 2008 תשיק החברה ממיר משולב שיטפל בשידורי הפרדה רגילה וגבוהה, כמו גם בשירות ה-VOD. לקוחות יס שיעברו ל-HD יקבלו כבר עכשיו ממיר משולב של חברת ADB.

ומה עם המחירים? מחיר החבילה בהוט הוא 55 ¤ לחודש, ללא התחייבות, עם דמי התקנה של 99 ¤.. המחיר ביס הוא 39.90 ¤ בחודש, בהתחייבות לשלוש שנים, אליו מצטרפים דמי התקנה חד פעמיים של 139 ¤.

מחברת יס נמסר כי 1,200 מנויים כבר רכשו את שירותי ה-HD שלהם. על המהלך של הוט אמרו ביס: "כרגיל, הוט נגררת אחרי יס, המובילה במתן שירותים חדשים."

  • עוד באותו נושא:
  • HOT
  • יס
  • hd

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully