וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: מחשב לאופניים

18.12.2007 / 5:05

לא רק למכוניות מגיע לקבל מחשבי ניווט ועזרה. רוכבי האופניים יכולים להפסיק להרגיש מקופחים עם גאדג'ט היום שלנו

מחשב-דרך, בצורה כזו או אחרת, מאוד נפוץ כיום בכלי רכב. אנשים סומכים עליו שיראה להם נתונים חשובים על הנהיגה שלהם וינווט אותם אל היעד. אבל מה קורה אם אתם מעדיפים תחבורה יותר, כמו אופניים? מה, כאן צריך להתפשר? לא ממש. חברת Cerevellum מציגה אבטיפוס של מחשב דרך מתוחכם מאוד לאופניים, ואם אתם אוהבים לדווש, יש לכם למה לחכות.

המכשיר החדש כולל, בבסיסו, יחידה שמתחברת במרכז הכידון. מדובר, בעצם, במסך עם מספר כפתורי ניווט גדולים. אל היחידה הזאת תוכלו לחבר, דרך אחד מ-4 כניסות ה-USB הנמצאות בצד התחתון שלו, מודולים שונים שיגדילו את היכולות. המודולים האלה יכללו בשלב בראשון GPS, מד רכיבה שמציג מהירות ומרחק שעברתם, מד כוח שמאפשר לקבוע אימון כושר ומצלמה שמותקנת בחלק האחורי של האופניים.

המצלמה הזאת היא חלק מאוד שימושי במכשיר. היא משדרת וידאו אל המסך, ומאפשרת לכם לראות את התנועה שמאחוריכם בלי הצורך לסובב את הראש. ב-Cerevellum טוענים כי אורך החיים של המכשיר שלהם צפוי להיות ארוך, בגלל הכוונה לעדכן על הזמן את היצע המודולים. זה אולי יצדיק את המחיר הצפוי הגבוה של היחידה הבסיסית – כ-300 דולרים. מחירי המודולים צפויים להיות מ-60 דולרים ועד ל-800 דולרים בשביל מאמן הכושר. באתר המוצר טוענים כי אלה הם מחירים תחרותיים ביותר ביחס למה שקיים כעת בשוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully