וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוכנת השבוע: PC Wizard 2008

דידי חנוך

18.12.2007 / 10:37

רוצים לדעת איזו חומרה יש לכם וכמה טוב היא עובדת? קבלו את התוכנה שתיתן לכם את כל המידע

תגידו אם זה מוכר לכם: משהו השתבש במחשב ואתם צריכים לדעת איזה לוח אם יש לכם, או איזה ביוס, או איזה כרטיס מסך. אם אתם גיימרים, אתם יודעים כבר. אבל אם לא? פחות סביר.

או נסו את התרחיש הבא, גם הוא לא סימפטי במיוחד: קניתם מחשב והוא לא עובד ברמה שהוא אמור. איך תדעו האם מה שיש לכם בקופסה הוא מה שאמור להיות? שוב, אם אתם אנשי מחשבים חובבים או מקצוענים, פשוט תפתחו אותו. אם לא? פחות סביר.

או עוד תרחיש. אתם גיימרים, ואתם מרגישים שהמחשב שלכם לא סוחב. האם הוא מתחמם יותר מדי? אתם יכולים להיכנס לביוס ולבדוק, אבל זה תיק.

כל המידע אודות החומרה שלכם קיים במערכת. אבל לא את כולו יודעת (או רוצה) חלונות להציג. וגם את המידע הזמין, קשה לומר שהיא מציגה באופן נוח.

בדיוק בגלל זה הומצאו כלי מידע כמו תוכנת השבוע שלנו, PC Wizard 2008, הגרסה החדשה של התוכנה החינמית הוותיקה שאומרת לכם כל מה שאתם צריכים לדעת על המחשב. מה מותקן? כמה טוב זה עובד, מה טמפרטורת המעבד והמעבד הגרפי ועוד ועוד ועוד. כל המידע על המערכת שלכם, שחלקו זמין במגוון תוכנות וממשקים שונים וחלקו לא זמין בכלל, נמצא במקום אחד ונוח. התוכנה גם תבדוק את הביצועים הכוללים של המערכת וביצועים של רכיבים שונים, ותשווה אותה למערכות מקבילות.

זאת לא תוכנה שתפתור לכם בעיות. אין בה שום כלים לתיקון תקלות. אבל היא עשויה לתת לכם את המידע הדרוש לאבחון ולפתרון הבעיה. והיא עושה את זה עם ממשק נוח. וכאמור, היא לא עולה כלום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully