וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: Zelco Outi

20.12.2007 / 2:59

זוג האוזניות הזה בכלל לא נכנס לאוזניים שלכם, אלא מתחבר אליהן מבחוץ ומעביר אצ הצלילים דרך הגוף

יש אנשים רעים שטוענים כי אין אוזניות מגניבות מספיק בשביל להיכנס למדור ג'אדג'ט היום. האנשים האלה טועים ומטעים, אוזניות שכאלה קיימות, והן גם נראות לא רע בכלל. אז תנו לאלה שלא רואים את האמת לעלוז כל עוד הם יכולים, כי הזמנים הנאורים תיכף מגיעים!

שמן של האוזניות המדוברות הוא Zelco Outi, ולמרות שזה נשמע כמו תיאור פולני לחווית התנסות באלקה-זלצר, מדובר בטכנולוגיה חדשה ומעניינת, שיכולה לעזור מאוד לאנשים אשר רוצים אוזניות קטנות אבל מסרבים להכניס עצמים זרים לאוזניים שלהם מסיבות של אי נוחות או היגיינה. ה-Outi בכלל לא נכנסות לאוזן, אלא מתחברות לחלק החיצוני שלה ומעבירות את הצלילים כויברציות דרך העור והסחוס.

התוצאה היא שהאוזניים נשארות לא חסומות בשביל שתוכלו לשמוע את כל צעקות האזהרה ברחוב. ולמה שתהיינה צעקות? הסיבה היא שאת צלילי הבס באוזניות האלה אתם מרגישים בכל הגוף, מה שתיאורטית יכול לגרום לכם לפצוח בריקוד ספונטני באמצע הכביש. ואז, כאמור, צעקות אזהרה. אם חוץ מהבס מצליחות האוזניות האלה להוציא גם צלילים בינוניים וגבוהים באיכות טובה, 110 דולרים אותם תתבקשו לשלם אינם בקשה מופרזת בהשוואה למוצרים אחרים בשוק.

  • עוד באותו נושא:
  • zelco outi

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully