וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגאדג'ט הגרוע של השבוע

דידי חנוך

21.12.2007 / 8:52

זכרון פלאש מעץ? נחמד. זכרון פלאש מעץ עם אלבום של ג'ניפר לופז שעולה 70 דולר? לא כל כך נחמד

תעשיית המוזיקה ותעשיית זכרונות הפלאש הן שתי תעשיות שמחפשות דרכים למכור את המוצרים שלהן. תעשיית המוזיקה מצאה פתרונות כמו מכירה בסלולריים וברשת. תעשיית הזכרונות מצאה פתרונות בדמות פיצ'רים נוספים ועיצוב.

הפעם יש לנו בשבילכם מוצר שהוא שילוב של שתי התעשיות ורעיון רע של שתיהן. חברת Gresso מתמחה בעשיית מוצרי טכנולוגיה מעץ. זה די מגניב, בסך הכל. יש להם כוננים מעץ מהגוני וטלפונים סלולריים מעץ וגם נגנים מעץ. למי שיש המון כסף לבזבז על טלפון או זכרון ורוצה משהו שונה בכיס, זה נחמד. כנראה.

ג'יי-לו, לעומת זאת, מתמחה בתקיעת השם והפרצוף שלה בכל מקום אפשרי. מי שפעם היתה שחקנית מבטיחה וזמרת לא רעה הפכה לסוג של מטרד ציבורי.

לא ברור למה בחרו בגרסו לשתף פעולה דווקא עם לופז במוצר החדש והמגוחך שלהם, אלא אם היא פשוט היתה היחידה שהסכימה למכור את האלבום שלה על כונן USB שעולה 70 דולר. זה הגיוני, האמת. נאמר את זה שוב: אתם משלמים 70 דולר על כונן פלאש מצופה בעץ בנפח 1 גיגה, ובתמורה מקבלים עליו אלבום של ג'ניפר לופז. בעידן שבו המחיר לכונן פלאש בנפח גיגה הוא כ-10 דולרים. זה גאדג'ט כל כך גרוע שנתקלנו בו לפני יותר מחודש ושמרנו אותו לשבוע שבו נתקשה למצוא גאדג'טים גרועים. טוב שיש בארסנל משהו כזה לשלוף. רע מאד שמישהו ממש חשב שאנשים יקנו את זה. איןספק שזהו הגאדג'ט הגרוע... של השבוע.





טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully