וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טריילרים חגיגיים- וידאודרום

22.12.2007 / 14:06

תקופת חגי החורף בעיצומה, וזה הזמן לכמה טריילרים חגיגיים שנוצרו במיוחד לחגים

בכל שבוע עולים טריילרים חדשים לוואלה!וידאו. ובכל שבוע אנחנו משרים אותם יממה במים, אחר כך מבשלים אותם על אש קטנה וטוחנים אותם לעיסה טעימה ששמה וידאודרום.

השבוע יש לנו מרוצי מכוניות, מלחמה כלל עולמית, משחק יפה אך כושל וארנבים. הו, הארנבים המתוקים, כמה התגעגעתי אליכם.

Gran Turismo 5

מדי כמה שבועות אנחנון מקבלים קדימון חדש לדמו המגודל של Gran Turismo 5, אשר הושק לא מכבר ביפן ויגיע גם אלינו. הם תמיד יפים, הקדימונים האלה, וגם הצלילים של המכוניות נשמעים אמיתיים, אבל הקדימון החדש הזה – שמופיע כאן, היווה בשבילי נקודת מפנה מעניינת בכל הקשור למשחקים.

זו הייתה, כנראה, הפעם הראשונה בה התקשיתי להבדיל בין גרפיקה ממוחשבת למציאות. כיוון שבמשחק הזה אין אלמנטים בדיוניים, המוח שלי הצליח לקבל את התמונות אותן ראה כמשהו ספק-אמיתי, ספק-מצוייר, והספק הזה הוא חדש. אני מניח שיעבור זמן עד שנראה את הרמה הזאת גם בסוגי משחק אחרים, שדורשים אנימציה יותר מתוחכמת, אבל עידן האי-וודאות כבר כאן.

World in Conflict

בכל פעם שחגי החורף מתקרבים, מתחילים להגיע אלינו הטריילרים המיוחדים. אלה נוצרים במיוחד בשביל החג, וכל מטרתם היא לשעשע קצת את הצופה. לפעמים זה מצליח, לפעמים לא. הפעם, לדעתי, זה לא ממש הצליח, אבל במקום בו אין טריילר חג מצליח, יש טריילר כללי מאוד מוצלח.

World in Conflict הגיע להיות אחד ממשחקי המחשב הגדולים של השנה, אפילו שהוא לא משתייך לאף ז'אנר מרכזי (משחק טקטי בזמן אמת? מה זה, זה?). אם עוד לא שיחקתם בו, כדאי שתראו את הטריילר בשביל החוויתיות שלו. ואם כן, עדיין כדאי שתראו אותו, בגלל שבסך הכל – מדובר בטריילר יפה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

Burnout Paradise

כשהראינו לכם לפני שבועיים קדימון ל-Burnout Paradise, תיאורי המשחק שלי התבססו בעיקר על סרטונים קודמים וחומרים אותם קראתי על המשחק. למזלי, לפני מספר ימים הושק הדמו של Paradise City, ועכשיו הרבה יותר קל בשבילי להבין איך הוא משתווה לפרקים הקודמים בסדרה.

ראשית כל, באמת אין כאן תפריטי מרוצים, אפילו לא כאפשרות שניתן לפתוח. הסיבה לכך היא שהמפתחים רוצים שתלמדו את העיר, תגלו את קיצורי הדרך שיש בה ותשימו לב לכל הרמפות והעזרים הסביבתיים האחרים שיש בה. שנית, כל זה באמת נראה ממש, אבל ממש יפה. ושלישית, כפי שתוכלו לשמוע בקדימון שלפניכם, אנשי Criterion לא התקמצנו על רישוי השירים, והכניסו למשחק כמה להיטים ממש גדולים, ובראשם את Paradise City.

World of Warcraft

המאמץ השיווקי האחרון של World of Warcraft כלל כבר את וויליאם שאטנר (קפטן קירק), ז'אן קלוד ואן דאם (הבלגי המכה) ומר ט' (אם אתם לא יודעים מי זה, לכו לעמוד בפינה!) – אף אחד מהם לא כוכב הוליוודי ענק, אבל כולם מוכרים מאוד בתת-התרבות הגיקית העולמית. עכשיו מצטרף אליהם עוד שחקן הוליוודי, המפורסם ביותר מביניהם – וורן טרויר.

טוב, אולי אני מגזים, הוא כנראה לא המפורסם ביותר, אבל תפקיד המיני-מי בהחלט העלה אותו למעמד של סלב גיקי. ועכשיו, ורן רוצה לספר לכם על דמות הקוסם שלו ב-WoW. החלק המטריד ביותר הוא כמה הדמות הזאת באמת נראית כמוהו. ואני שואל, מתי סוף סוף נראה את הגרסה הישראלית? ומי יככב בה?

Crysis

תסתכלו על הגרפיקה הזאת, רק תסתכלו עליה. בימים כתיקונם, היא הייתה גורמת להצלחתו המיידית של המשחק הזה. אבל הפעם, כל מה שהיא גרמה לו זה פחד. פחד מדרישות המערכת הגבוהות של Crysis, ומההשקעה שיכולה ללכת לטמיון אם אין לכם מחשב חזק במיוחד.

אז כן, המשחק הזה אפילו קיבל ביקורות טובות למדי, אבל למכירות שלו זה לא עזר בכלל. בסופו של יום, מעטים מאוד יכולים להרשות לעצמם מערכת שתריץ אותו על הגדרות גרפיקה גבוהות, ורובנו נאלץ לחכות עד לשדרוג המחשבים המתוכנן הבא, או עד שהמשחק יגיע גם לקונסולות. אבל בינתיים, רק תסתכלו על הגרפיקה.

Rayman Raving Rabbids 2

אם חשבתם שאני במוסד גמילה מארנבים, טעיתם בגדול. ההפך הוא הנכון – הסיבה לכך שלא שמתי סרטוני RRR2 בזמן האחרון היא שהארנבים עצמם ביקשו ממני לא לעשות זאת. הם לא רוצים את הפרסום הזה, מסתבר. מוזר, לא חשבתי שיש לארנבים ממשחקי מחשב יכולות טלפתיות, אבל הנה, הם דיברו איתי, היו בראש שלי.

אבל אתמול הם יצרו איתי קשר וביקשו שאשים את הסרטון החדש שלהם, כיוון שזו הפקה מיוחדת לחגים. גם אם הייתי רוצה לסרב, לא הייתי יכול, אבל גם לא רציתי. אז קבלו, בבקשה, את הארנבים בסרטון החג שלהם.

  • עוד באותו נושא:
  • tech

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully